31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

تلفن گویا (IVR) چیست؟

تلفن‌گویا (انگلیسی: Interactive Voice Response‎) فناوری است که امکان تعامل کامپیوتر با انسان را از طریق صوت و صفحه‌کلید را ممکن می‌سازد و با توجه به نوع طراحی سیستم تلفن گویا و منوی انتخابی، تماس گیرنده به منوها و یا منابع دیگر هدایت می‌شود. این سیستم با دریافت ورودی از طریق صفحه‌کلید (وارد کردن تون‌های دی‌تی‌ام‌اف) یا صوت (به وسیله الگوریتم‌های بازشناسی گفتار) تعامل با میزبان شبکه (Host) در مقیاس بالا و همواره دسترس‌پذیر را فراهم می‌آورد. همچنین قادر به هدایت کاربر به بخش‌های مختلف از طریق صوت (صداهای پویا یا از قبل ضبط شده) هستند.

تلفن گویا

تلفن گویا (IVR) چیست؟

 

تلفن اینترنتی به زبان ساده :

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با شرکت یا اداره و یا کسب و کاری تماس گرفته باشید و تلفن گویا شما را تا رسیدن به هدف تان راهنمایی کرده است. به این صورت که وقتی شما شماره مورد نظر را با تلفن ثابت و یا گوشی همراه خود میگیرید، این تماس شما به صدای از قبل ضبط شده ای می رسد که قرار است شما را راهنمایی کند.

این سیستم و یا تکنولوژی همان IVR است . در این سیستم شما در هر زمان که برای پشتیبانی و یا کار خود با شرکت مورد نظر تماس بگیرید به شما پاسخ خواهد داد. برای مثال اگر شما نیاز به پشتیبانی برای سرویس اینترنت خانگی خود داشته باشید پس از تماس به شرکت ،تلفن گویا شما را برای حل کردن مشکلتان راهنمایی میکندو اگر نیاز به پشتیبانی اپراتور حقیقی باشد شما را در صف قرار میدهد تا مستقیما با اپراتور ها در تماس باشید.

البته این سیستم ها را طوری برنامه ریزی میکنند که اگر در روزهای تعطیل تماس بگیرید به شما اعلام می کنند که امروز اداره یا شرکت مورد نظر تعطیل می باشد و زمانی دیگر دوباره تماس بگیرید.

 

خرید سرویس تلفن گویا از مونوتل

 

اگر شما کاربر گرامی نیاز به اینگونه خدمات داشته باشید می توانید از طریق این لینک سرویس مورد نظر خود را دریافت نمایید.

 

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب