31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

خرید خط تلفن ثابت اینترنتی در مشهد

مونوتل : مشهد مقدس یکی از کلانشهر های ایران به شمار می رود که نزدیک به ۳ میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت دارد و بعد از تهران دومین شهر پهناور ایران شناخته می شود.مشهد دارای ۱۳ منطقهٔ شهرداری است و شهردار آن، توسط شورای شهر ۱۵ نفره انتخاب می‌شود. این شهر دارای یک فرودگاه بین‌المللی، یک ایستگاه راه‌آهن و سه پایانه است که ارتباط آن با شهرهای دیگر را ممکن می‌سازد.

تلفن ثابت اینترنتی در مشهد

خرید خط تلفن ثابت اینترنتی در مشهد

 

حمل و نقل داخلی مشهد، توسط سامانهٔ تاکسی‌رانی ، اتوبوس‌رانی و قطار شهری انجام می‌شود. اقتصاد مشهد متکی به گردشگری مذهبی با تمرکز بر حرم امام رضا است. در کنار آن، وجود مراکز تجاری بزرگ و امکانات پزشکی قابل توجه، موجب رونق گردشگری تفریحی و گردشگری سلامت در این شهر نیز شده‌است.

بیش از ۹۳٪ مردم مشهد فارسی‌ زبان هستند. تراکم جمعیت در مشهد بیش از نه هزار تن در هر کیلومتر مربع است. این شهر در سال ۱۳۸۸ رسماً به عنوان «پایتخت معنوی ایران» انتخاب شد.

• کسب و کار آنلاین در مشهد

با توجه به گستردگی و پر جمعیت بودن، مشهد نیز یکی از شهرهایی است که پتانسیل راه اندازی انواع کسب و کار انلاین در این شهر فراهم می باشد .این شهر نیز مانند سایر شهر های ایران دارای شرکت های بزرگ و معتبری در حوزه کسب و کار آنلاین و فناوری های دیجیتال می باشد که افراد بسیاری نیز در این شهر مشغول به کار در همین حوزه می باشند.

تلفن ثابت اینترنتی در مشهد

• مروری بر تلفن اینترنتی

تلفن های اینترنتی تلفن هایی هستند که از بستر اینترنت برای رد و بدل کردن پیغام های صوتی و تصویری و تماس ها استفاده می کنند. تاین نوع تلفن ها که بر پایه IP می باشند نیاز به کبال کشی سخت افزاری مانند تلفن های ثابت شرکت مخابرات را ندارند و همچنین از مزیت های زیادی همچون :

*تماس همزمان با تعداد دلخواه
*مکالمه همزمان در چندین نقطه
*امکان جابه جایی خط تلفن
*فعالسازی سریع
*خطوط اینترنتی دو طرفه

• راه اندازی تلفن اینترنتی در مشهد

مونوتل ارائه دهنده خدمات تلفن اینترنتی (voip) با دارا بودن زیرساخت های با کیفیت و بهره گیری از متخصصان حرفه ای در این حوزه، هرگونه نیاز شما برای راه اندازی انواع مرکز تماس و تلفن های اینترنتی را انجام می دهد.

با ما در تماس باشید

۳۷۰۵۲۰۴۰ (۰۵۱)

ارزانترین سرویس تلفن اینترنتی :

سرویس ارائه شده دارای امکانات زیر می باشد.

پنج داخلی / یک صف تماس / یک منشی گویا

+ خط تلفن ثابت اینترنتی
+ مرکز تماس مجازی
+ پشتیبانی یکساله

هم اکنون این سرویس را خریداری کنید

خرید

خرید خط تلفن ثابت اینترنتی در مشهد

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب