با صف تماس در سیستم ویپ چقدر آشنایی دارید؟

با صف تماس در سیستم ویپ چقدر آشنایی دارید؟

توسط بلاگدر ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

مونوتل : شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با شماره تلفن شرکت یا اداره ای تماس بگیرید و تلفن گویا پس از بررسی درخواست شما، شما را در صف به ترتیب اولویت قرار دهد و همزمان هم برای شما موسیقی یا صوتی را پخش کند تا زمانی که نوبت به شما برسد. در این میان هم تعداد نفرات در صف قبل شما را اعلام میکند.

صف تماس

با صف تماس در سیستم ویپ چقدر آشنایی دارید؟

 

اما صف تماس (Call queue) چیست ؟

صف تماس اجازه می دهد تا تماس های ورودی به ترتیب زمان تماس، صف بندی بشوند و حجمه تماس ها را مدیریت میکند. هنگامی که تماس گیرندگان در صف می باشند، برای آنها موسیقی یا پیام های از قبل ضبط شده را پخش می شود. صفهای تماس اغلب در مراکز تماسی استفاده می شود که نیروی کار کافی برای رسیدگی به تعداد زیادی تماس ندارند.

صف تماس به زبان ساده تر همان اولویت بندی تماسها برای پاسخگویی می باشد.

 

هدف از اولویت بندی و ایجاد صف چیست؟

صف تماس به منظور جلوگیری از برگشت تماس گیرندگان در صورت کمبود ظرفیت کارکنان است. هدف از موسیقی یا پیام های از پیش ضبط شده هم برای کوتاه کردن زمان انتظار ذهنی است. در بعضی مواقع هم همزمان می توان از صف مکالمه برای تبلیغ محصولات یا خدمات استفاده کرد. اما به محض رسیدگی به نوبت تماس ، تماس گیرنده به طور خودکار از صف تماس به کارمند مسئول پاسخگویی منتقل می شود.

 

صف تماس

با صف تماس در سیستم ویپ چقدر آشنایی دارید؟

 

اجرای فنی صوت در صف های مکالمه

پیش از این از رسانه هایی مانند کاست یا CD برای ضبط موسیقی یا پیام در سیستم های تلفنی استفاده می شد. اما اکنون سیستم های تلفنی مدرن و سیستم های تلفنی ابری تقریباً به طور انحصاری از فرمت های صوتی دیجیتال استفاده می کنند. به عنوان مثال ، در مورد سیستم های تلفنی ابری ، قالب های صوتی دیجیتال می توانند از طریق اینترنت روی سیستم بارگیری شوند و سپس برای استفاده فوری آماده می شوند.

phone چرا تلفن اینترنتی ثابت مونوتل ؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید