31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

تلفن سانترال چیست؟ و چه قابلیت هایی دارد؟

مونوتل : در دنیای امروز بسیاری از تکنولوژی ها جایگاه ویژه ای در میان مردم، شرکت ها و کسب و کارها دارند. از این رو نمیتوان حضور این غول را در جوامع امروزی نادیده گرفت.یکی از تکنولوژی هایی که امروزه نیاز بسیاری از شرکت ها و دفاتر می باشد، تلفن اینترنتی می باشد. این تلفن که مزیت های بسیاری هم دارد در همه محیط های اداری و کسب و کارها استفاده می شود. برای استفاده از این خدمات میتوان از تلفن های رومیزی ساده و گوشی های تلفن های همراه استفاده کرد اما اگر میخواهید در شرکت خود یک مرکز تماس داشته باشید باید تلفن های مختص به این خدمات را خریداری کنید. یک نوع از این تلفن ها تلفن های سانترال هستند.

تلفن سانترال

تلفن سانترال چیست؟

 

تلفن سانترال

تلفن سانترال به تلفن هایی گفته میشود که میتواند چند خط شهری و داخلی را با یک عدد تلفن رومیزی کنترل کرد. برای مثال  اگر شما ۱۰ خط شهری و یا بیشتر داشته باشید در حالت عادی احتیاج به ۱۰ عدد تلفن دارید که نمی توان همه آنها را روی میز قرار داد. برای رفع این مشکل احتیاج به تلفن های سانترال است که مشکل را حل کند.

سیستم تلفن سانترال یک سیستم تلفن تجاری با قابلیت اتصال چند خط است که معمولا در محیط های تجاری استفاده می شود. این تلفن ها حاوی کلید هایی مانند KTS و PBX هستند.

تلفن‌های سانترال بیشتر در اماکن اداری مورداستفاده قرار می‌گیرند و از قابلیت‌ آن‌ها می‌توان به کلیدهای CO قابل‌برنامه‌ریزی برای انتقال تماس اشاره داشت. از مدل‌های محبوب که باقیمت معقولی عرضه می‌شود، KX-T7730X نام دارد و از محصولات شرکت پاناسونیک است. این تلفن دارای ۱۲ کلید CO قابل‌برنامه‌ریزی با چراغ LED دورنگ است. این تلفن از اسپیکر و کالر آی دی بهره می‌برد.

 

مزایای تلفن های سانترال :

یکی از مزایای تلفن سانترال ارتباط داخلی با دیگر اتاق های داخل سازمان است.

این خطوط داخلی رایگان هستند و هیچ هزینه ای ندارند.
از دیگر مزایای مراکز سانترال این است که میتوانید همزمان چند نفر را پشت خط نگهدارید یا اینکه هر خطی به اپراتور و مسئول مخصوص وصل شود.
منشی های تلفنی یا تلفن های گویا نیز یکی از مزیت های این تلفن به شمار می روند.
مدیریت و کاهش هزینه ها

برنامه ریزی تلفن های سانترال با اجرای کدهای موجود

دارای آیفون و درب باز کن.

امکان اعمال محدودیت در برقراری تماس

امکان قرار دادن قفل بر روی تلفن

و …

 

با استفاده از این تلفن ها علاوه بر دریافت صدها امکان و مزیت شما میتوانید به راحتی کارمندان و مشتریان خود را مدیریت کنید و از همه مهمتر در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

تلفن سانترال چیست؟

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب