با انتخاب یک تیم پشتیبانی قوی همیشه در اوج باشید

با انتخاب یک تیم پشتیبانی قوی همیشه در اوج باشید

توسط blank بلاگدر ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

مونوتل : شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای انجام کاری به شرکتی به صورت حضوری مراجعه کرده و یا برای دریافت پشتیباتی با شرکت مربوطه تماس گرفته باشید. تجربه‌ی مراجعه حضوری شما چگونه بوده؟ و اینکه آیا از تماسی که برای پشتیبانی گرفتید راضی بودید؟

در دنیای امروز و به خصوص با توجه به آغاز شیوع کرونا در سال ۲۰۲۰ در جهان، اکثر دفاتر و شرکت ها به صورت تلفنی و مجازی کار خود را ادامه می دهند و خدمات خود را ارائه می کنند. در این مورد بیشترین چیزی که میتواند یک کسب و کار را رو به جلو نگه دارد، داشتن یک تیم قوی برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات مشتریان و پشتیبانی آنها می باشد.

تیم پشتیبانی قوی

با انتخاب یک تیم پشتیبانی قوی همیشه در اوج باشید

 

ما برای شما پشتیبانی یک دفتر ارائه دهنده خدمات تلفن اینترنتی را مثال میزنیم :

تیم پشتیبانی فنی نقش مهمی در پیشبرد خدمات شرکت ارائه دهنده ویپ (voip) ایفا می کند ، زیرا با اولین تماس مشتری، این پشتیبان های فنی هستند که باید مسائل و مشکلات مربوط مشتری را رفع و رجوع کنند. این کارمندان مهم، مسئولیت تجزیه و تحلیل و رفع خرابی ها و خاموشی های سیستم ، خطاهای نصب محصول ، سوالات کاربر و سایر مشکلات فنی را دارند که مشتریان را از استفاده از یک برنامه یا سرویس باز می دارد.

بسته به نوع خدمات مخابراتی ارائه شده ، طیف گسترده و متنوعی از مسائل فنی ممکن است وجود داشته باشد. با این وجود ، برخی از رایج ترین مشکلات اتصال VoIP کیفیت صدا ، مشکلات شناسه تماس گیرنده ، قطع تماس و تأخیر شماره گیری پس از آن (PDD) است.مطالعات نشان می دهد که ارائه مشاوره فنی ارزشمند یا کمک قابل توجه به مشتریان روش شماره یک شرکت های مخابراتی برای بهبود تجربه کاربری محصولات و خدماتشان می باشد.

تیم پشتیبانی قوی

با انتخاب یک تیم پشتیبانی قوی همیشه در اوج باشید

 

پشتیبانی فنی ۲۴/۷ (هفت روز هفته در ۲۴ ساعت شبانه روز) ارائه دهید.

با وجود تمام ابزارهای پیشرفته و خدمات مبتنی بر ابر در محیط مخابراتی امروز ، مشتریان خواهان بالا بودن کیفیت سرویسها و در دسترس بودن انها هستند. زیرا هرگونه عملکرد نادرست سخت افزاری یا نرم افزاری و توقف ارتباطی ممکن است نتایج مخربی برای فعالیت های تجاری مشتریان داشته باشد. بنابراین ، از دید مشتری ، بسیار مهم است که بتوانند پشتیبانی فنی فوری دریافت کنند ، مشکلات پیش آمده برای سرویسشان را حل کنند و به سرعت به کارشان ادامه دهند. به همین ترتیب ، از دیدگاه ارائه دهنده VoIP هم امکان پاسخ سریع به مشکلات کاربران و راضی نگه داشتن مشتری باعث رشد شرکت و در نتیجه افزایش درآمد می شود.

همچنین آموزش های ویدئویی ، ارائه توضیحات به صورت پرسش و پاسخ و راهنمای گام به گام دستورالعمل ها، منابع عملی هستند که به مشتریان کمک می کنند تا رایج ترین مشکلات مربوط به سرویسشان را حل کنند.

نتیجه گیری :

پشتیبانی فنی موثر، تا حد زیادی به ارتباط بین شرکت و مشتریان بستگی دارد. بنابراین ، ضروری است که کارکنان پشتیبانی در کنار دانش بالا و تخصص خود، در فنون تعامل انسانی (روابط عمومی) نیز مهارت لازم را داشته باشند.

phone چرا تلفن اینترنتی ثابت مونوتل ؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *