31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

تلفن اینترنتی چه تفاوتی با تلفن مجازی دارد؟

تلفن اینترنتی چه تفاوتی با تلفن مجازی دارد؟

خطوط تلفن ثابت اینترنتی شماره های ۸ رقمی هستند که با مالکیت دائمی به کاربران اختصاص داده می شود.

دلایل مختلفی نظیر پر شد خطوط مخابرات یک ناحیه، دفتر کار اجاره ای که فرد مجبور به تغییر مکان است، داشتن تلفن های ثابت در ایام دورکاری و.. سبب می شود تا شرکت ها به دنبال شماره تلفن ثابت اینترنتی برای کسب و کارشان باشند.

این خطوط تلفنی با پیش شماره های ثابت استانی شروع می شوند و امکاناتی نظیر منشی گویا، صف تماس، تعیین ساعت اداری، داخلی و… را می توان روی آن تنظیم کرد. یکی از مزایای دیگر این خطوط امکان برقراری تماس دو طرفه به تعداد دلخواه است.

خط تلفن اینترنتی چه تفاوتی با خط تلفن مجازی دارد؟

خطوط تلفن اینترنتی با مالکیت دائمی ارائه می شود اما خطوط مجازی هیچ گونه مالکیتی برای فرد ندارد و به صورت اجاره ای است. از دیگر تفاوت های خط تلفن مجازی با خط تلفن اینترنتی می توان به برقراری نوع تماس های آن پرداخت. در خطوط تلفن اینترنتی امکان برقراری تماس به صورت دو طرفه فراهم است اما در خطوط تلفن مجازی فقط می توانید تماس یک طرفه داشته باشید.

از دیگر مزایای استفاده از تلفن اینترنتی می توان به تعرفه آن اشاره نمود. این نوع خطوط نسبت به خطوط تلفن مجازی از تعرفه پایین تری بهرمند هستند.

تفاوت تلفن مجازی با تلفن اینترنتی

تلفن اینترنتی چه تفاوتی با تلفن مجازی دارد؟

خطوط تلفن اینترنتی چه امکاناتی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد؟

  • پخش صدای راهنما منشی گویا یا تلفن گویا IVR

در زمان تماس مشتری با شرکت ویسی پخش می شود و ضمن خوش امد گویی به مشتریان آنها را تا برقراری تماسی کامل راهنمایی می کند. شما محدودیتی در تعداد IVR ها ندارید.

  • تنظیم ساعت اداری

می توانیم با تنظیم ساعت ادارای تماس هایی که به سمت مجموعه ی شما برقرار می شود را مدیریت کنید.

برای مثال در ساعات اداری چنانچه تماسی برقرار شد مستقیم به منشی تلفنی وصل گردد چنانچه ساعات اداری به اتمام رسیده بود با پخش ویسی اتمام ساعت اداری مجموعه اعلام شود.

  • شماره داخلی

داخلی شماره ای ۳ یا ۴ رقمی است که می توان با گرفتن داخلی تماس های زیادی بدون هزینه با اپراتور های داخلی مجموعه برقرار نمود. شما محدودیتی در تعداد داخلی ها ندارید.

چنانچه شماره مشخصی مدنظرتان است برای استفاده می توانید با بخش فروش مونوتل ۰۵۱۳۱۵۰۵ تماس حاصل نموده تا همکاران شماره خط درخواستی شما را بررسی نمایند در صورت آزاد بودن خط، هزینه آن را اعلام نمایند.

قیمت خطوط تلفن اینترنتی مانند خطوط تلفن ثابت با توجه به رند بودن خط متغیر است.

 

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب