31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

استفاده از خط تلفن ثابت اینترنتی برای فروشگاه های اینترنتی چه ضرورتی دارد ؟

با ظهور فناوری های نو و پیشرفت تکنولوژی اغلب کسب و کار ها

امروزه به صورت مجازی خدمات خود را ارائه می دهند.

کسب و کار های اینترنتی جز یکی از حوزه هایی هستند که نیاز به ارتباط و مدیریت مشتریانشان از راه دور دارند. همراه ما باشید تا شما را با ضرورت استفاده از خط تلفن ثابت اینترنتی برای فروشگاه های اینترنتی آشنا سازیم.

ضرورت استفاده از ویپ برای کسب و کار های اینترنتی ؟

یکی از مهم موارد در کسب و کار های اینترنتی جلب اعتماد مشتریان است. جلب اعتماد مشتریان علاوه ‌بر افزایش فروش، افزایش رضایت و وفاداری مشتری را از شما در بلند مدت در پی خواهد داشت.

برقراری تماس تلفنی با مشتری یکی از مهم ترین موارد جلب اعتماد مشتری است.

راه های ارتباطی زیادی نظیر فرم تماس با ما، ایمیل، گفتگو آنلاین در سایت و… به عنوان راه های ارتباطی مشتری با کسب و کار شما معرفی می شود اما تاثیر یک تماس تلفنی آن هم با شماره ای که به نام کسب و کار شکا ثبت شده است و قابل پیگیری می باشد تاثیر بیشتر و بهتری در ذهن مخاطبتان خواهد گذاشت.

هرقدر راه های ارتباطی مشتری با کسب و کارتان بیشتر باشد خدمات بیشتر و بهتری می توانید ارائه بدهید.

قابلیت ضبط مکالمات در تلفن اینترنتی چگونه به کسب و کارهای اینترنتی کمک می کند؟

یکی از قابلیت های تلفن اینترنتی ضبط مکالمات است.

ضبط مکالمات برای کسب و کار شما از مزایای بالایی برخوردار است.

۱٫مسئولیت پذیری کسب و کار : ضبط مکالمات، به مدیریت بهتر تماس ها و مطالب ارائه شده در زمان مکالمه کمک زیادی می کند. با ضبط مکالمات می شود اغلب سوتفاهم ها ی کوچک را از بین برد و از درگیری پرونده های بزرگ جلوگیری نمود.

۲٫بررسی عملکرد نیرو : به کمک ضبط مکالمات می توانید عملکرد نیرو منابع انسانی تان را بررسی کنید و نظارت کامل بر او داشته باشید. ضبط مکالمات به بهبود کیفیت پاسخگویی کمک زیادی می کند.

۳٫افزایش رضایت مشتری : به کمک ضبط مکالمات می توانید فرایند پاسخ گویی به مشاریانتان را اصلاح کنید. بهبود فرآیند پشتیبانی افزایش رضایت مشتری را برای مجموعه شما در پی خواهد داشت.

استفاده از خط تلفن ثابت اینترنتی برای فروشگاه های اینترنتی چه ضرورتی دارد ؟

قابلت فعال سازی صف تماس و مدیریت آن

مدیریت تماس ها و صف انتظار تماس جز یکی از مزایا و خدمات کاربردی دیگر کسب وکار های اینترنتی است. در اغلب اوقات یکی از کارمندان سازمان در حال صحبت تلفنی با مشتری است و کارمند دیگری بیکار است و امکان پاسخ گویی به تماس دارد.

می توان امکانی را با تلفن اینترنتی فراهم کرد تا وی بتواند به تماس پاسخ دهد.

به کمک مرکز تماس می توانید، تماس های تلفنی را به جای یک نفر به چند نفر ارجا دهید و مدیریت بهتری روی تماس ها داشته باشید. به کمک مرکز تماس هیچگاه تماس شما از دست نخواهد رفت.

به کمک خطوط تلفن اینترنتی می توان زمان انتظار را برای مشتریان حذف نمود و تماس­های دریافتی را به سمت کارمندان آزاد هدایت نمود.

می توان امکانی را فراهم کرد که تماس ها به صورت نوبتی بعد از گذشت مدت زمان مشخصی منتقل شوند.

با کمک سیستم ویپ می توانید مدت زمان تماس، زمان نگهداری، زمان انتظار، دایورت کردن تماس، نشان دادن شناسه‌ی تماس گیرنده، انتظار تماس، مسیریابی تماس و به طور کلی همه‌ی موارد مربوط به یک تماس را پیگیری نمود.

استفاده از خطوط تلفن اینترنتی برای پاسخ گویی به تماس بدون موقعیت مکانی و زمانی

با توجه به همه گیری کرونا اغلب کسب و کارها تعطیل و یا به داخل خانه کشیده شد. کارمندان شما می توانند توسط خطوط تلفن ثابت اینترنتی از راه دور به تمامی تماس های خود پاسخ گویی نمایند.

برای پاسخ گویی به تماس های تلفنی فقط کافی است به اینترنت متصل شوید .

شماره تلفن ثابت اینترنتی به نام کسب و کارتان داشته باشید!

یکی از قابلیت های جذاب خطوط تلفن اینترنتی این است که می توانید خط تلفن را به نام شرکتتان ثبت کنید و امکان دیگر این خطوط داشتن شماره تماس با پیش شماره شهر های دیگر است.

ارائه یک شماره تماس ثابت به خصوص در تهران حس اعتماد را در مشتریان ایجاد می‌کند.

خط تلفن ثابت فروشگاهی

استفاده از خط تلفن ثابت اینترنتی برای فروشگاه های اینترنتی چه ضرورتی دارد ؟

پخش موسیقی برای مشتریان پشت خط

اگر مشتریان پشت خط هستند برایشان موسیقی پخش کنید یا می توانید یک پیام صوتی را به عنوان موسیقی پخش کرده و طی آن، اطلاعاتی درباره ی خدمات و محصولات خود در اختیار مشتری قرار دهید.

با این کار مشتری احساس می کند مدت زمان کمتری پشت خط مانده است.

انتقال تماس های مشتریان به صندوق صوتی

چنانچه قرار است مشتری مدت زمان زیادی را پشت خط بماند و شما قادر به پاسخ گویی تماس او نیستید می توانید تماس های ورودی تان را به صندوق صوتی منتقل کنید.

چنانچه استراتژی شرکت شما این است بهتر است در ابتدا یک پسام خوش آمدگویی برای مشتری پخش شود.

راه اندازی فکس نرم افزاری

از این پس می توانید فکس را به صورت نرم افزاری روی سیستم تان داشته باشد. در یک پنل نرم‌افزاری تحت وب و یا ایمیل می توانید به ارسال و دریافت فاکس بپردازید.

برای پاسخ گویی به تماس هایتان الزامی برای خرید تلفن ویپ نیست !

برای پاسخ گویی به تماس هایتان می توانید از اپلیکیشن یا سافت فون ویپ استفاده کنید. این اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرد و همه جا در دسترس است برای پاسخ گویی به تماس هایتان فقط کافی است به اینترنت متصل شوید. می توانید سافت فون را روی لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی تان نیز نصب کنید.

از مشتریانتان نظر سنجی کنید !

بعد از برقراری تماس مشتری می توانید در خصوص عملکرد ونحوه پاسخ گویی اپراتور از او نظر سنجی کنید. بنابراین پس از پایان مکالمه، مشتری به سیستم نظرسنجی تلفنی هدایت شده و میزان رضایت‌مندی خود از پاسخگویی اپراتور و یا خدمات را با شماره‌گیری یک عدد ثبت می‌‌نماید.

اتصال CRM به مرکز تلفن ویپ

اطلاعات تماس مشتریانتان در هر بار تماس در رایانه شما ثبت و نمایش داده می شود.

در ادامه اپراتور مربوطه در حین پاسخگویی به تماس گیرنده فرمی از نیاز مشتری، زمان تماس، نیاز به پیگیری و … را تکمیل می‌نماید. فرم تکمیل گردیده در تماس‌های بعدی مشتری نمایش داده شده و دیگر اپراتور‌ها نیز با شناخت مناسب از مشتری به پاسخگویی خواهند پرداخت.

 

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب