31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

| همکاری با ما |

در چه زمینه ای تمایل به همکاری دارید؟

گویندگان تلفن گویا
گوینده تلفن گویا

یکی از خدمات تخصصی مونوتل، راه اندازی تلفن گویا (IVR) است. برای انجام این فرآیند، متن درخواستی مشتریان، دریافت و توسط گوینده منتخب ضبط و پس از تائید مشتری، برای فعالسازی تلفن گویا به بخش مربوطه ارجاع می شود.

از این رو، برای ارائه خدمات شایان در زمینه گویندگی متن IVR ، پذیرای همکاران گوینده که تجربه و مهارت کافی در بیان آواهای خوش دارند، هستیم.

مرکز خدمات نصب و راه اندازی تلفن تحت شبکه مونوتل، برای تکمیل بخش گویندگان صدا در زمینه پروژه های خود، از کلیه گویندگان صدا (آماتور تا حرفه ای) دعوت به عمل می آورد تا با ارسال نمونه کار آمادگی خود را جهت همکاری در این بخش اعلام نمایند.

فرایند شناسایی و دریافت اطلاعات تامین کنندگان از فرایندهای اصلی هر سازمانی محسوب می گردد که با پیاده سازی این فرآیند نتایج مفیدی همچون بالا رفتن کیفیت کالا و خدمات و همچنین کاهش هزینه ها را برای مشتریان در پی خواهد داشت.

مونوتل به عنوان ارائه دهنده خدمات نصب و راه اندازی تلفن های تحت شبکه در نظر دارد به منظور شناسایی و ارزیابی تامین کنندگان کالا و خدمات، بانک اطلاعاتی تامین کنندگان خود را توسعه دهد. لذا از کلیه فروشندگان دعوت به عمل می آورد تا با تکمیل فرم درخواست همکاری ضمن معرفی سوابق و توانمندیهای خود زمینه همکاری مشترک را فراهم نمایند
بدیهی است ثبت نام در پایگاه داده تامین کننده های مونوتل متضمن هیچ فرصت تجاری برای تامین کنندگان محترم نمی باشد و مونوتل این حق را برای خود محفوظ می دارد که فهرستی از تأمین کنندگان داشته باشد و از همکاری این تامین کنندگان به تناسب نیاز خود استفاده نماید..

تامین کنندگان تجهیزات تلفن تحت شبکه
تامین کننده کالا

متقاضی محترم :

لطفاً به منظور بررسی و فراهم شدن شرایط همکاری با مونوتل فرم زیر را  برای ما ارسال نمایید.

نکته :  فایل صوتی ارسالی باید با فرمت MP3 و حداکثر حجم 1MB با متن : “مونوتل ارائه دهنده خدمات راه اندازی و پشتیبانی تلفن تحت شبکه (VOIP)” باشد.

تامین کننده محترم :

لطفاً با تکمیل فرم درخواست همکاری ضمن معرفی سوابق و توانمندیهای خود زمینه همکاری مشترک را فراهم نمایند.

نکته :  فایل سوابق و معرفی کالاهای قابل ارائه را با فرمت PDF و حداکثر حجم 1MB باشد.