31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

| خدمات و سرویس های ما |

خدمات مونوتل با هدف ارتقای کیفیت ارتباطات و ساده‌سازی مدیریت تماس‌ها برای کسب‌وکارها طراحی شده است. این خدمات شامل خط تلفن ثابت اینترنتی با کد دلخواه، تلفن گویا برای هدایت هوشمند تماس‌ها، مرکز تماس ابری جهت مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی بدون نیاز به سخت‌افزار، خدمات ضبط صدا توسط گویندگان حرفه‌ای، انتقال تماس به شماره‌های دیگر، و تماس دوطرفه با کیفیت بالا می‌باشد. تمامی این خدمات از طریق اینترنت ارائه می‌شوند و انعطاف‌پذیری، صرفه‌جویی در هزینه و تجربه‌ای حرفه‌ای را برای کسب‌وکارها به همراه دارند.

سوالات متداول

بله. با استفاده از خدمات مونوتل، می‌توانید یک شمارهٔ ۸ رقمی با کد استان دلخواه خود دریافت کنید. این شماره مالکیت دائمی داشته و در سراسر کشور قابل جابجایی است. برای اطلاعات بیشتر و سفارش، به صفحهٔ خط تلفن ثابت اینترنتی مراجعه کنید.

چنانچه از سرویس مرکز تماس ابری استفاده نمایید تنها به اینترنت و یک دستگاه تلفن (سخت‌افزار یا نرم‌افزار) نیاز دارید. 

مرکز تماس ابری سیستمی است که امکان مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی از طریق اینترنت را فراهم می‌کند. این سیستم بدون نیاز به سخت‌افزار و با کاهش هزینه‌ها، بهره‌وری را افزایش می‌دهد.

بله، مرکز تماس ابری مونوتل قابلیت ادغام با نرم‌افزارهای CRM برای مدیریت بهتر مشتریان را دارد. برای این منظور نیاز است لایسنس نرم افزاری مورد نظر جهت ادغام، تهیه گردد.

بله، این سیستم به کارکنان امکان می‌دهد از هر نقطه‌ای تماس‌های مشتریان را مدیریت کنند.

این خطوط بر بستر اینترنت فعال می شوند لذا مانند خطوط مخابراتی نمی توان تقاضای سرویس ADSl روی این شماره داشت. 

تلفن گویا به عنوان یک پیام خوش‌آمدگویی، تماس‌گیرندگان را از طریق منوی صوتی به بخش مورد نظر هدایت می‌کند.

بله، امکان ایجاد منوهای چندسطحی وجود دارد و می‌توانید تماس‌ها را از طریق زیر‌منوها به بخش‌های مختلف شرکت هدایت کنید.

بله، مونوتل امکان ضبط و تنظیم تلفن گویا در زبان‌های مختلف را برای کسب‌وکار شما فراهم می‌کند.

بله، مونوتل با استفاده از صداپیشگان حرفه‌ای، ضبط صداهای باکیفیت برای سیستم‌های IVR را انجام می‌دهد.

بله، شما می‌توانید متن و سبک مورد نظر خود را ارائه دهید تا مطابق سلیقه شما ضبط شود.

صداها توسط گویندگان حرفه‌ای با کیفیت استودیویی ضبط می‌شوند.

بله، مونوتل قابلیت انتقال تماس‌های ورودی به هر شماره موبایل یا ثابت دیگر را فراهم می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید.

بله. هزینه انتقال تماس به نوع خط مقصد و تعرفه آن بستگی دارد.

بله، مونوتل امکان برقراری تماس‌های خروجی با کیفیت بالا و هزینه مقرون‌به‌صرفه را فراهم می‌کند.

این سرویس برای شرکت‌هایی که نیاز به تماس‌های مداوم با مشتریان دارند و همچنین برای شرایط دورکاری ایده‌آل است.

همکار محترم:
اگر شما یک ارائه‌دهنده خدمات VoIP هستید و به دنبال راهکارهای تخصصی برای ارتقای کیفیت خدمات خود می‌گردید، مونوتل آماده همکاری با شماست. فرم درخواست همکاری را تکمیل یا با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری دریافت و همکاری خود را آغاز کنید.