31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

آیا برای راه اندازی تلفن اینترنتی باید از مخابرات مجوز بگیریم؟

تلفن کابلی و شروع شرکت مخابرات : مونوتل : همه شما حداقل یک تلفن کابل کشی شده با شماره ای ثابت در منزل دارید. اگرچه این تلفن با ورود تلفن های همراه کمی کم استفاده شد اما همچنان یکی از وسایل ارتباطی خانه های ما می باشد. اگر دوست ددارید بدانید شرکت مخابراتی که از آن سرویس میگیریم در چه روزی متولد شده است. برای دانستن این مطلب با ما در ادامه همراه باشید.

راه اندازی تلفن اینترنتی

آیا برای راه اندازی تلفن اینترنتی باید از مخابرات مجوز بگیریم؟

 

شرکت مخابرات ایران در سال ۱۳۵۰ شمسی با سرمایه ای به مبلغ ۵ میلیارد ریال تاسیس شد. این شرکت با دارا بودن ۳۱ منطقه مخابراتی استانی در کشور کماکان به فعالیت خود در حوزه مخابرات ادامه می دهد. این شرکت همچنین مالک شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) می باشد و شرکت‌ های سرمایه کارکنان مخابرات (شسکام)، خدمات اول (tct1) و سامان سازه غدیر، شرکت‌ های زیر مجموعه شرکت مخابرات ایران است.

سرویس های ارائه شده توسط مخابرات :

این شرکت خدماتی همچون : تلفن ثابت – اینترنت خانگی ADSL  – ارائه دهنده اینترنت ثابت فوق پرسرعت بر بستر فیبرنوری با نام تجاری تانوما ارائه دهنده اینترنت پرسرعت تلفن همراه(۳G-4G-4/5G-5G) – خدمات تلفن اینترنتی و سیپ ترانک.

راه اندازی تلفن اینترنتی

راه اندازی تلفن اینترنتی برای شرکت :

تلفن های اینترنتی که بر بستر شبکه (ویپ VOIP) ارائه می شوند امروزه جایگاه ویژه ای در بین کسب و کار ها دارند و تقریباً می شود گفت که جزء جدایی ناپذیر شرکت ها و دفاتر می باشند. برای خرید و راه اندازی این نوع تلفن ها برای شرکت خود نیاز به مجوزی از سوی مخابرات نمی باشید و می توانید سرویس مورد نظر خود را از شرکت های ارائه دهنده این خدمات نظیر : آسیاتک ، شاتل ، صبانت و … خریداری کنید.

در مونوتل با وجود متخصصان این حوزه، ما این سرویس ها را به صورت کاملا حرفه ای و در مدت زمان بسیار کم برای شما راه اندازی میکنیم . اگر نیاز به مشاوره دارید همکاران ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

۳۷۰۵۲۰۴۰ (۰۵۱)

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب