31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

تلفن اینترنتی (VOIP) امکان برقراری تماس صوتی و تصویری از طریق اینترنت را فراهم می‌کند. با استفاده از این فناوری، شرکت‌ها و افراد می‌توانند بدون نیاز به خطوط تلفن ثابت پرهزینه، از هر نقطه‌ای که اینترنت در دسترس باشد با مشتریان و همکاران خود در تماس باشند. از مهم‌ترین کاربردهای تلفن اینترنتی می‌توان به کاهش هزینه تماس‌ها، کنفرانس‌های صوتی و تصویری و انتقال مکالمات به دستگاه‌های مختلف اشاره کرد.

مونوتل ارائه دهنده تلفن ثابت بر روی بستر اینترنت
تلفن اینترنتی مونوتل

مونوتل به عنوان ارائه دهنده سرویس های مخابراتی نسل جدید در سراسر کشور زیر ساختی ایجاد نموده که می تواند به شما در هر شهر و استانی از ایران، خدمات کامل تلفن سازمانی ارائه نماید.

به عبارتی در هر نقطه از ایران می توانید تلفن ثابت خود را به همراه داشته باشید!

 

با تلفن اینترنتی کسب و کار خود را حرفه‌ای‌تر کنید

صف تماس

پاسخگویی به مشتریان به صورتی نوبیتی و تبلیغ محصولات

انتقال تماس

دایورت یا انتقال تماس بین داخلی ها و خطوط شهری بین اپراتور ها

ثبت داخلی

کاربران بنابر نیازشان می توانند به تعداد دلخواه داخلی ایجاد نمایند

ضبط مکالمه

کمک بزرگی به کاربران جهت پاسخوگویی به مشتریان می کند

خط تلفن اینترنتی کد تهران

امکان ارائه خط تلفن به صورت اینترنتی از تمام استان ها و همچنین کد تهران

تلفن گویا اینترنتی ( IVR )

ارائه منشی گویا جهت راهنمایی مشتریان و ارتباط با واحد های مربوطه

عدم نیاز به سخت افزار خاص

با نصب نرم افزار روی گوشی یا سیستم بدون از تمام امکانات ویپ استفاده کنید

تنظیم ساعت اداری

امکان تنظیم پیامی جهت پخش شدن در ساعات غیر اداری جهت راهنمایی بیشتر مشتریان

تماس دو طرفه

امکان برقرار تماس های دو طرفه و تماس های ورودی به صورت رایگان

صندوق صوتی

امکان ضبط صدای مشتریان جهت انتقادات و پیشنهادات

شماره دلخواه

انتخاب شماره دلخواه تلفن اینترنتی در صورت آزاد بودن

مالکیت

واگذاری دائمی خط انتخاب شده به شما و مالکیت دائمی خط

سایر ویژگی‌ها

مزایای تلفن اینترنتی برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها

مزیتتوضیحات
کاهش هزینه‌های ارتباطیتا ۸۰٪ صرفه‌جویی در هزینه مکالمات داخلی و بین‌المللی
مقیاس‌پذیری آسانافزودن خطوط مجازی جدید بدون نیاز به سخت‌افزار اضافی
امکانات هوشمند مدیریت تماسصف انتظار، IVR، ضبط مکالمات و انتقال خودکار
یکپارچگی با سیستم‌های سازمانیادغام با CRM، نرم‌افزارهای پشتیبانی مشتری و اتوماسیون اداری
بهبود تجربه مشتریپاسخگویی سریع‌تر و دقیق‌تر از طریق منوهای صوتی و گزارش‌های تحلیلی

همکار محترم:
اگر شما یک ارائه‌دهنده خدمات VoIP هستید و به دنبال راهکارهای تخصصی برای ارتقای کیفیت خدمات خود می‌گردید، مونوتل آماده همکاری با شماست. فرم درخواست همکاری را تکمیل یا با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری دریافت و همکاری خود را آغاز کنید.