31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

تعریف ویپ به زبان ساده

در این مقاله از مونوتل با ما همراه باشید تا مفهوم تلفن اینترنتی یا voip را به ساده ترین روش برای شما شرح دهیم. تلفن اینترنتی (voice over internet protocol ) تکنولوژی ای است که به کمک  آن میتوانید از طریق اینترنت به سادگی با تلفن ثابتی که به صورت کابل کشی می باشد و در اکثر منازل و دفاتر وجود دارد ،ارتباط برقرار کنید و بلعکس.

تعریف ویپ به زبان ساده

تعریف ویپ به زبان ساده

 

چگونه این اتفاق می افتد؟

وقتی شما با تلفن ثابت کابل کشی شده یا تلفن همراه خود به شماره ای که به تکنولوژی ویپ مجهز شده تماس میگیرید، صدای شما ضبط می شود و به صورت رمز نگاری شده به سیستم ویپ ارسال میشود و در کسری از ثانیه این اطلاعات (صدای ضبط شده شما) کد گشایی شده و به صورت صوت در می آید که مانند همه تلفن ها قابل شنیده شدن می باشد.

خب این ویپ چه مزایایی دارد؟

در این تکنولوژی شما میتوانید همزمان چند خط مجازی ثابت داشته باشید و به صورت یک دفتر کار فیزیکی فعالیت کنید. از سوی دیگر هزینه این روش (voip) بسیار ارزانتر از تلفن های ثابت کابل کشی شده می باشد.

تعریف ویپ به زبان ساده

 

ایا ویپ معایب هم دارد؟

در جواب این سوال باید بگوییم که تنها معایبی که باعث می شود شما از استفاده کردن این تکنولوژی کمی تفکر کنید ،قعطی برق و اینترنت می باشد که این سرویس به آنها متصل می باشد.در غیر این صورت شما هیچ نگرانی ای از استفاده کردن این سرویس نخواهید داشت.

 

امیدواریم با خواندن این مقاله مفهوم تلفن اینترنتی را درک کرده باشید.

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب