31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

ویپ چگونه کار می کند؟

ویپ VoIP وظایفی که ممکن است برای دستیابی به استفاده از شبکه‌های قدیمی مشکل‌تر باشند (که به‌طور معمول برای مخابرهٔ بیشتر از یک تلفن ناکارآمد سنتی استفاده می‌شود)، را به صورت زیر تسهیل می‌کند: با توانایی همان خط تلفن متصل شده به پهن‌باند. این مورد، VoIP را به یک راه‌حل ساده برای اضافه کردن یک خط تلفن اضافی به یک منزل یا دفتر تبدیل می‌نماید.

ویپ چگونه کار می کند

ویپ چگونه کار می کند؟

 

بسیاری از بسته‌های VoIP نماهای PSTN را که بیشتر telcos(شرکت‌های ارتباط راه دور) به‌طور معمول شارژ اضافی برای آن می‌گیرند، یا ممکن است از telco محلی شما، از قبیل ۳ راه تماس، تماس به جلو، تکرار اتوماتیک و نمایشگر ID در دسترس نباشد، را شامل می‌شوند. VoIP می‌تواند با پروتکل‌های موجود off-the-shelf از قبیل پروتکل انتقال مبدأ زمان واقعی، ایمن شود. بیشتر مشکلات تولید یک تلفن ایمن روی خطوط تلفنی قدیمی، شبیه دیجیتالی و مخابرهٔ دیجیتالی قبلاً به جای VoIP بوده‌اند. این فقط برای رمزگذاری و تصدیق جریان دادهٔ موجود لازم است.

VoIP وابسته به محل نیست، فقط یک اتصال اینترنتی برای به دست آوردن یک اتصال به یک تهیه‌کننده یا سرویس‌دهندهٔ VoIP نیاز دارد، برای مثال کارگزاران مرکزی استفاده‌کننده از خطوط VoIP می‌توانند از هر کجا با یک اتصال اینترنتی پایدار و سریع کار کنند.  تلفن‌های VoIP می‌توانند با دیگر خدمات در دسترس روی اینترنت شامل محاورهٔ ویدئویی، پیام یا تبادل فایل داده موازی با محاوره، کنفرانس صوتی، مدیریت کتب آدرس و اطلاعات گذرنده در بارهٔ دیگران (دوستان یا همکاران) که به صورت آنلاین برای طرفین علاقه‌مند در دسترس هستند، یکپارچه شوند.

ویپ چگونه کار می کند؟

Voice over IP یا ویپ از پروتکل اینترنت استفاده می کند.

برای تماس های تلفنی ، مکالمه با استفاده از بسته های داده کوچک رد و بدل می شود. اینترنت می تواند این بسته های داده را در کمتر از یک ثانیه به سراسر جهان ارسال کند. برای تلفن اینترنتی ، این بسته ها بین تلفن شما و یک ارائه دهنده VoIP حرکت می کنند.

یک سیستم تلفنی VoIP تماس بین تلفنهای دیگر یا بیشتر با یک شرکت تلفنی دیگر را تسهیل می کند. این برنامه همچنین توابع مفید دیگری مانند پست صوتی ، انتقال تماس ، ضبط تماس و موارد دیگر را فراهم می کند.

شما برای استفاده از VoIP قبلاً به تجهیزات اختصاصی و گران قیمت احتیاج داشتید ، اما این بیش از ۲۰ سال پیش بود! امروزه ، VoIP بر اساس استانداردهایی مانند پروتکل شروع جلسه (SIP) ساخته شده است. SIP قابلیت همکاری کامل بین تلفنهای مختلف رومیزی ، تلفنهای کنفرانسی و برنامه های VoIP را فراهم می کند.

 

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب