کال سنتر یا مرکز تماس چیست

مونوتل : اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی باشید که تا به حال چندین بار کلمه “کال سنتر”یا “مرکز تماس” به گوشتان خورده و دوست دارید درباره آن اطلاعاتی داشته باشید با ما در ادامه همراه باشید.

کال سنتر یا مرکز تماس چیست

what is call center ؟

call Center یا مرکز تماس به دپارتمان یا دفتری گفته می شود که به تماس های مشتریان و کاربران جدید و قدیم پاسخ داده می شود و در صورت نیاز به آنها مشاوره و راهنمایی می دهد. یه به زبان ساده تر کال سنتر مرکزی است که حجم زیادی از تماس ها را مدیریت میکند. در این مراکز کارمندان با در اختیار داشتن یک سیستم کامپیوتری ،تلفن گویا و یک هدست به تماس های مشترین پاسخ می دهند.

 

شرکت ها و ادارات و کسب و کار های بزرگ این مرکز را برای هدف های زیر راه اندازی میکنند :

*ارائه پشتیبانی به همه ی مشتریان
*رسیدگی به سوالات و پرسش های آنان
*انجام بازاریابی تلفنی در ابعاد کوچک و بزرگ
*انجام تحقیقات بازار

 

کال سنتر یا مرکز تماس چیست

کال سنتر یا مرکز تماس چیست و چه کاری انجام می دهد؟

 

چرا ایجاد مرکز تماس برای شرکت ها مهم است ؟

اصولاً مراکز تماس برای شرکتها بسیار ارزشمند هستند زیرا بستری را در اختیار مشتریان قرار می دهند که در آن این شرکت ها می توانند با پرسش و پاسخ هایی کار خود را بهبود ببخشند و اگر مشلاتی وجود دارد که کاربران و مشتریان از آن ناراضی باشند، بتواند مشکلات را برطرف کند و مشتری های بیشتری جذب کنند.

و در آخر یکی از مهمترین کارهایی که این مراکز می توانند ارائه دهند، پشتیبانی خوب و منظم می باشد. اگر شرکتی محصولی را ارائه می دهد باید بخش پشتیبانی قدرتمند و توانایی برای پشتیبانی محصولش داشته باشد که در صورت ایجاد مشکل برای مشتریان بتواند در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز مشتری باشد. اگر مشتری ها از پشتیبانی خوبی توسط شرکت ها برخوردار باشند، مطمئنا در پیشرفت شرکت بسیار موثر می باشد.

 

 

۱۳ بهمن ۱۳۹۹

برچسب ها :

نظر خود را بنویسید

پربازدیدترین ها
  • پیش شماره ۹۱۰۰ متعلق به کجای ایران می باشد؟
  • خرید و راه اندازی تلفن اینترنتی در کرج
  • تلفن ثابت خود را هم به مسافرت ببرید!
  • تلفن های گویا راه حلی مناسب برای مدیریت تماسهای ورودی
  • مزیت های راه اندازی تلفن اینترنتی برای یک رستوران
  • خرید و راه اندازی تلفن اینترنتی در اصفهان