31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

کال سنتر یا مرکز تماس چیست و چه کاری انجام می دهد؟

مونوتل : اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی باشید که تا به حال چندین بار کلمه “کال سنتر”یا “مرکز تماس” به گوشتان خورده و دوست دارید درباره آن اطلاعاتی داشته باشید با ما در ادامه همراه باشید.

کال سنتر یا مرکز تماس چیست

what is call center ؟

call Center یا مرکز تماس به دپارتمان یا دفتری گفته می شود که به تماس های مشتریان و کاربران جدید و قدیم پاسخ داده می شود و در صورت نیاز به آنها مشاوره و راهنمایی می دهد. به زبان ساده تر کال سنتر مرکزی است که حجم زیادی از تماس ها را مدیریت میکند. در این مراکز کارمندان با در اختیار داشتن یک سیستم کامپیوتری ،تلفن گویا و یک هدست به تماس های مشترین پاسخ می دهند.

 

شرکت ها و ادارات و کسب و کارهای بزرگ این مرکز را برای هدف های زیر راه اندازی میکنند :

  • ارائه خدمات پشتیبانی به همه ی مشتریان
  • رسیدگی به سوالات و پرسش های آنان
  • انجام بازاریابی تلفنی در ابعاد کوچک و بزرگ
  • تحقیقات آماری بازار مورد هدف

 

کال سنتر یا مرکز تماس چیست

کال سنتر یا مرکز تماس چیست و چه کاری انجام می دهد؟

 

چرا ایجاد مرکز تماس برای شرکت ها مهم است ؟

اصولاً مراکز تماس برای شرکتها بسیار ارزشمند هستند زیرا بستری را در اختیار مشتریان قرار می دهند که در آن این شرکت ها می توانند با پرسش و پاسخ هایی کار خود را بهبود ببخشند و اگر مشلاتی وجود دارد که کاربران و مشتریان از آن ناراضی باشند، بتواند مشکلات را برطرف کند و مشتری های بیشتری جذب کنند.

و در آخر یکی از مهمترین کارهایی که این مراکز می توانند ارائه دهند، پشتیبانی خوب و منظم می باشد. اگر شرکتی محصولی را ارائه می دهد باید بخش پشتیبانی قدرتمند و توانایی برای پشتیبانی محصولش داشته باشد که در صورت ایجاد مشکل برای مشتریان بتواند در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز مشتری باشد. اگر مشتری ها از پشتیبانی خوبی توسط شرکت ها برخوردار باشند، مطمئنا در پیشرفت شرکت بسیار موثر می باشد.

 

 

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب