31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

دورکاری شرکت ها در سال ۱۴۰۰ هم ادامه دار خواهد بود؟

مونوتل : با گذشت یک سال از شیوع و گسترش ویروس کرونا در جهان شاهد تغییرات بسیاری در زندگی مردم و انواع کسب و کارها در سراسر جهان بوده ایم. با اینکه در اویل این پاندمی صحبت هایی مبنی بر تمام شدن این ویروس در زمان کوتاهی بود، اما این بیماری نشان داد که حالا حالاها مهمان ماست و قرار نیست به این راحتی ها شرش کنده شود.

 دورکاری در کرونا

دورکاری شرکت ها در سال ۱۴۰۰ هم ادامه دار خواهد بود؟

 

اکنون که نزدیک به یک سال از ورود این بیماری به کشور می گذرد اکثر کشور های جهان با ساخت و تولید واکسن بسیاری را در برابر این بیماری واکسینه کرده اند. این درحالی است که به تازگی و خرید واکسن های روسی ایران هم واکسیناسیون را به ترتیب اولویت آغاز کرده است. این اولویت ها شامل پرسنل بخش آی سی یو محل نگهداری بیماران کرونایی ، پرستاران و دکتر های بخش های درگیر با این بیماری و بعد هم افراد مسن دارای بیماری زمینه ای. البته فعلا این واکسیناسیون در چند بیمارستان و به صورت محدود آغاز شده است و دولت پیش بینی کرده که تا تابستان سال ۱۴۰۰ واکسیناسیون سراسری آغاز شود.

• تاثیر کرونا بر کسب و کار

با شیوع این بیماری همه کسب و کار هایی که مستقیما با مردم در ارتباط بودند به صورت مقطعی تعطیل شدند و شرکت ها و کسب و کارهایی که نیروی انسانی هم داشتند برای مدتی تعطیل شدند. با گذشت چندین ماه و بهتر شدن اوضاع کسب و کارها کم کم و به صورت محدود و به شرط رعایت تمامی پروتکل ها، شروع به فعالیت کردند. در این میان که اکثر کسب و کار ها و شرکت ها تقریبا به مرز ورشکستگی رسیده بودند، و مردم می بایست خود را در منزل قرنطینه می کردند، بسیاری از کسب و کار های آنلاین مانند: فروشگاه های آنلاین، وب سایت های تفریحی و سرگرمی، وب سایت های پخش فیلم و سریال ها و … درامدشان چندین برابر شد.

دورکاری در کرونا

دورکاری شرکت ها در سال ۱۴۰۰ هم ادامه دار خواهد بود؟

 

سال ۱۴۰۰ و ادامه داستان کرونا

طبق پیش بینی های انجام شده این بیماری حداقل تا یک سال آینده یعنی پایان سال ۱۴۰۰ هم این بیماری مهمان ما خواهد بود. تنها راهکار برای در امان ماندن از این بیماری هم رعایت بهداشت فردی و عمومی عنوان شده که امیدواریم با رعایت آن توسط همه افراد جامعه شر این بیماری هر چه زودتر کنده شود. بنابراین و با ادامه این جریان،کسب و کارهایی که به صورت دور کاری فعالیت می کردند سال ۱۴۰۰ را هم باید به همین منوال طی کنند تا انشاالله شرایط جامعه بهتر شود. البته ناگفته نماند که در این مدت بسیاری از افراد هم به کسب و کار آنلاین روی آورده اند و از این راه هم به کسب و کار مشغول می باشند.

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب