31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

پیش شماره ۹۱۰۰ متعلق به کجای ایران می باشد؟

مونوتل : در اوایل سال ۱۳۸۵ که اپراتور های تلفن همراه مثل ایرانسل پا به عرصه رقابت در این حوزه گذاشتند، زندگی مردم با تحول بسیاری زیادی همراه شد. در آن زمان و پیش از ورود این اپراتور و راه اندازی آن در کشور، شرکت های مخابرات و همراه اول فعالیت می کردند اما با توجه به گران بودن خطوط این شرکت ها کمتر کسی توانایی خرید خط در آن زمان را داشت. شما تصور کنید که برای داشتن یک گوشی موبایل و یک خط همراه اول شما می بایست چیزی در حدود ۱٫۴۰۰ تا ۲٫۵۰۰ هزار تومان هزینه میکردید. که این رقم در آن سالها رقم بسیار قابل توجهی بود.

پیش شماره ۹۱۰۰ متعلق به کجای ایران می باشد؟

شروع تحول خطوط تلفن همراه

اما زندگی ها با ورود خط های تلفن همراه ایرانسل که ارزان قیمت تر از سایر اپراتور های وقت مانند همراه اول بود،باعث شد اکثر مردم صاحب خط تلفن همراه شوند و بازار تلفن همراه در ایران داغ شود. گوشی هایی که اغلب لمسی نبودند و شرکت هایی مثل نوکیا و سونی اریکسون ۹۰ درصد این بازار را در ایران در دست داشتند. این تنها آغاز ماجرا بود و از آن روزها تا الان که چیزی در حدود ۱۵ سال از آن زمان میگذرد تغییر و تحول های عظیمی در این مورد صورت گرفته و طولی نکشید که جهان با ورود گوشی های هوشمند وارد دنیای جدید تری شد.

مشکلات سیم کارت ها و افزایش تعداد مزاحمت های تلفنی

با ورود خط های تفن همراه ایرانسل با پیش شماره اولیه ۰۹۳۵ که قیمتی در حدود ۳۵ هزار تومان داشت و همچنین فراوانی آن در فروشگاه ها و نبود قوانین درست ثبت نامی برای گرفتن سیم کارت، باعث این شد تا مزاحمت های تلفنی در ایران رواج پیدا کند. و تعداد شکایت ها و مشکلات بوجود آمده در این حوزه زیاد شود. البته امروزه این موارد خیلی به ندرت وجود دارد و همچینن ربطی هم به اپراتور خاصی ندارد. و این مزاحمت ها در همه خطوط تلفنی ازجمله تلفن های ثابت هم وجود دارد.

پیش شماره 9100 متعلق به کجای ایران می باشد؟

تلفن های اینترنتی و ورود آن به کسب و کار ها

تلفن اینترنتی تلفن هایی هستند که بر بستر اینترنت (شبکه) راه اندازی می شوند و نیازی به کابل کشی فیزیکی مانند خطوط تلفن ثابت مخابرات ندارند. امروزه اکثر کسب و کار ها به دلیل سهولت کار ، از این نوع تلفن های نوظهور بیشتر استفاده می کنند. این نوع تلفن ها با پیش شماره های متعددی وجود دارند که برای مثال به معرفی یکی از ان ها می پردازیم

پیش شماره ۹۱۰۰

این پیش شماره مربوط به شرکت شاتل است که خدماتی مانند Adsl – vdxl – Fmc .. خدمات تلفن همراه و … را ارائه میدهد. اکثر سازمان ها و ادارات از این پیش شماره در سراسر کشور استفاده می کنند.

پیش شماره ۹۱۰۰ متعلق به کجای ایران می باشد؟

نتیجه گیری :

امروزه استفاده از این تلفن ها (تلفن های اینترنتی) باعث تحولی در راه اندازی و رشد کسب و کار ها شده است. به گونه ای که وقتی شما از یک شهر دور نیازمند دفتر و یا تلفنی با پیش شماره تهران هستید از همان شهر خود می توانید با خرید و راه اندازی تلفن اینترنتی با پیش شماره تهران دفتر کار مجازی خود را افتتاح کنید. پس دیگر برای این موضوع دلایلی برای شروع نکردن وجود ندارد.

 

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب