تلفن ثابت اینترنتی چیست ؟
تلفن اینترنتی یک خط تلفن ثابت در بستر شبکه می باشد که به آن خط ویپ، خط سیپ ترانک، خط مجازی یا خط تلفن ابری نیز گفته می شود.
مزیت اصلی خرید تلفن اینترنتی نسبت به تلفن ثابت مخابرات، هزینه پایین و راه اندازی سریع آن است و دیگر زمان زیادی برای اینکه مخابرات بتواند خطوط تلفن را از طریق زوج سیم مسی، به منازل و سازمان ها برساند، نیاز نیست.
موقعیت مکانی و جغرافیایی خاصی را تحت پوشش ندارد و به همین دلیل شرایط مناسبی را فراهم می کند که هر کسب و کاری بتواند در هر موقعیت جغرافیایی به تماس های خود پاسخ دهد.
در این متن شما را با مزایای بیشتری از تمکانات قابل ارائه در بستر تلفن های اینترنتی آشنا می کنیم.

ویژگیهای خط تلفن اینترنتی چیست ؟
مالکیت خط تلفن
ثبت نام خط تلفن ثابت اینترنتی به نام شخص حقوقی و یا حقیقی بوده و شماره ثبت نام شده در مالکیت دائمی ثبت نام کننده می باشد و در صورت تمایل انتقال مالکیت خط نیز وجود دارد.
تعرفه مکالمه پایین
تماس های ورودی تلفن ثابت اینترنتی بدون هزینه بوده و تماس خروجی براساس تعرفه های مصوب سازمان تنظیم مقررات درای هزینه بوده برای پرداخت آن لازم است بسته ای مکالمه خریداری کنید.
جابجایی جغرافیایی
از مهمترین قابلیت های تلفن ثابت اینترنتی امکان جابه جایی جغارافیایی این خطوط می باشد و در صورت تغییر مکان سکونت یا محل کار شما شماره تماس شما تغییر نمی کند.
واگذاری سریع
تلفن ثابت اینترنتی هیچگونه نیازی به سیم کشی مخابراتی نداشته و این مهم علاوه بر کاهش هزینه های مشتری ، فعالسازی خط تلفن ثابت را حداکثر 72 ساعت کاری انجام پذیر نموده است.
در چه مواردی خط تلفن ثابت اینترنتی را میتوان استفاده نمود؟
منازل مسکونی
در اکثر شهرها و مراکز مخابراتی امکانات ارائه خط تلفن سیمی فراهم نیست و یا اگر این امکان فراهم می باشد مدت زمان فعالسازی خط تلفن بسیار طولانی می باشد. با ثبت نام خط تلفن ثابت اینترنتی برای محل سکونت خود علاوه بر داشتن خط تلفن ثابت می توانید اینترنت بسیم پرسرعت td-ltd را هم داشته باشید.
کسب و کار کوچک
یکی از مهمترین گزینه های کسب و کار راه های ارتباطی با مشتریان است . راههای ارتباطی که برای مشتریان کم هزینه یا بدون هزینه باشد. بهترین و ساده ترین راه ارتباط از طریق تلفن می باشد. تلفن ثابت اینترنتی برای کسب و کار شما اعتبار ایجاد خواهد کرد و با جابه جایی مکان تجاری شما هرگز تغیر نخواهد کرد.
شرکت های بزرگ
شرکت های بزرگ برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و مدیریت تماس های دریافتی مشتریان و پشتیبانی خدمات و کالاهای ارائه شده نیاز به یک سامانه تلفن قوی دارند که تلفن ثابت اینترنتی با ایجاد تماس های همزمان می تواند این ارائه خدمات پاسخگویی را راحت تر و منظمتر می نماید.
سازمان ها و ادارات
در هر سازمانی برای ارائه خدمات مطلوب به مراجعین نیاز به تلفن به عنوان بهترین راه ارتباطی می توان نگاه کرد. علاوه بر اینکه تماس های خروجی همزمان برای یک سازمان بسیار دارای اهمیت است . چه تماس های ورودی و چه تماس های خروجی با مراجعین و ارباب رجوعان.
برای ثبت نام تلفن ثابت چگونه باید اقدام نمود ؟
ثبت نام اولیه :
برای ثبت نام خط تلفن ثابتتکمیل فرم ثبت نام اولیه ضروری می باشد. در این فرم با انتخاب شخصیت حقوقی یا حقیقی ثبت نام کننده اطلاعات اولیه از قبیل نام و نام خانوادگی و مشخصات شناسنامنه ای و ثبتی را از شما درخواست می گردد.
با تکمیل این اطلاعات ، شما به گام بعدی رفته و ادامه مراحل را انجام خواهید داد.
پرداخت هزینه :
برای استفاده از خط تلفن ثابت طرح های محختلفی را برای راحتی مشتریان عزیز در نظر گرفته ایم که با توجه به نیاز های خود می توانند یکی از این طرح ها را انتخاب نموده و هزینه تعیین شده برای استفاده از این طرح را پرداخت نماید.
ارسال مدارک :
پس از پرداخت هزینه طرح انتخابی اطلاعات شما در سامانه مونوتل ثبت گردیده و باید منتظر تایید بانک عامل در خصوص اعلام وصول هزینه پرداختی شما باشیم. معمولاً تایید از طرف بانک عامل 24 ساعت کاری زمان نیاز داشته و به محض تایید پرداخت هزینه همکاران ما در واحد ثبت نام با شما تماس گرفته و درخواست ارسال مدارک مورد نیاز را از شما خواهند داشت.
فعالسازی خط تلفن :
پس از تایید پرداخت و ارسال مدارک مورد تقاضا برای ثبت نام تلفن ثابت طی 48 ساعت کاری خط تلفن شما فعال و نحوه استفاده و بهره برداری به اطلاع شما خواهد رسید.
مونوتل چه خدماتی برای استفاده بهتر از خط تلفن ثابت اینترنتی ارائه میدهد ؟
- امکان تغییر و جا به جایی مکان
- تماس نرم افزاری با گوشی هوشمند
- برقراری تماس بین همه اپراتور ها
- کاهش هزینه نصب و راه اندازی
- پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
- تعرفه های مکالمه مقرون به صرفه
