نمونه متن تلفن گویا
در اینجا چند نمونه متن تلفن گویا (IVR) برای کسب و کارهای مختلف ارائه شده است:
به موسسه آموزش زبان مونوتل خوش آمدید. برای اطلاعات در مورد دورهها، کلید 1، ثبتنام، کلید 2، ارتباط با پشتیبانی آموزشی، کلید 3 و برای صحبت با یکی از مشاوران ما، کلید 0 را فشار دهید.
- درمانگاه:
به درمانگاه مونوتل خوش آمدید. برای رزرو نوبت، کلید 1، اطلاعات در مورد پزشکان و ساعات کار، کلید 2، ارتباط با بخش پذیرش، کلید 3 و برای ارتباط با اورژانس، کلید 9 را فشار دهید.
- هتل:
به هتل مونوتل خوش آمدید. برای رزرو اتاق، کلید 1، اطلاعات در مورد امکانات هتل، کلید 2، ارتباط با پذیرش، کلید 3 و برای دریافت آدرس هتل کلید 0 را فشار دهید.
- بیمارستان:
به بیمارستان مونوتل خوش آمدید. برای اطلاعات در مورد بخشها و خدمات، کلید 1، رزرو نوبت یا پذیرش، کلید 2،تماس با بخش حسابداری، کلید 3 و برای ارتباط با اپراتور، کلید 0 را فشار دهید.
- شرکت خدمات کامپیوتری:
به شرکت خدمات کامپیوتری مونوتل خوش آمدید. برای پشتیبانی فنی، کلید 1، درخواست خدمات نصب و راهاندازی، کلید 2، اطلاعات در مورد محصولات و قیمتها، کلید 3 و برای ارتباط با مدیریت، کلید 4 را فشار دهید.
- رستوران:
به رستوران مونوتل خوش آمدید. برای رزرو میز، کلید 1، دریافت منوی روز و سفارش غذا، کلید 2، تماس با پذیرش، کلید 3 و برای ارسال نظرات و پیشنهادات، کلید 4 را فشار دهید.
- شرکت خدمات پس از فروش محصولات:
به شرکت خدمات پس از فروش مونوتل خوش آمدید. برای پیگیری سفارشات و درخواست خدمات، کلید 1، اطلاعات در مورد گارانتی و تعویض کالا، کلید 2، ارتباط با پشتیبانی فنی، کلید 3 و برای ارتباط با اپراتور، کلید 0 را فشار دهید.
- استخر:
به استخر مونوتل خوش آمدید. برای اطلاع از ساعات کار و برنامههای استخر، کلید 1، رزرو سانسها، کلید 2، ارتباط با مدیریت، کلید 3 و برای سایر سوالات، کلید 0 را فشار دهید.
- سالن زیبایی:
به سالن زیبایی مونوتل خوش آمدید. برای رزرو وقت، کلید 1، اطلاع از خدمات و قیمتها، کلید 2، ارتباط با بخش مدیریت، کلید 3 و برای ارسال نظرات و پیشنهادات، کلید 4 را فشار دهید.
این نمونهها میتوانند به عنوان راهنمایی برای تنظیم تلفن گویا در انواع کسبوکارها استفاده شوند و به شما کمک کنند که با توجه به نیازهای خاص خود، متنهای مشابهی را ایجاد کنید.