31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

راه اندازی یک مرکز تماس کم هزینه!

مونوتل : با راه اندازی یک مرکز تماس کم هزینه برای شرکت و یا کسب و کار خود به راحتی می توانید تمامی تماس های ورودی به شرکت خود را مدیریت کرده و با این کار می توانید بر تعداد مشتریان خود بیفزایید. این راهکار یکی از بهترین مراحل حفظ و نگه داری مشتری به شمار می رود. اما اینکه راه اندازی یک مرکز تماس مناسب برای کسب و کار و شرکت شما شامل چه هزینه هایی می شود بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مرکز تماس

 

مرکز تماس چیست؟

call Center یا مرکز تماس به دپارتمان یا دفتری گفته می شود که به تماس های مشتریان و کاربران جدید و قدیم پاسخ داده می شود و در صورت نیاز به آنها مشاوره و راهنمایی می دهد. یه به زبان ساده تر کال سنتر مرکزی است که حجم زیادی از تماس ها را مدیریت میکند. در این مراکز کارمندان با در اختیار داشتن یک سیستم کامپیوتری ،تلفن گویا و یک هدست به تماس های مشترین پاسخ می دهند. این مرکز تماس در یک شرکت می تواند نقش بسیار مهمی در حفظ و نگه داری مشتریان داشته باشد.

 

هزینه های راه اندازی یک کال سنتر

اگر شما هم میخواهید برای دفتر کار و یا شرکت خود یک مرکز تماس حرفه ای راه اندازی کنید باید با توجه به تعداد نیروهای خود و وسعت شرکت و همچنین پشتیبان های این مرکز تماس، سرویس مورد نظر خود را استارت بزنید. این مرکز تماس به تعدادی سخت افزار و نرم افزار جهت راه اندازی اولیه نیاز دارد. ازجمله سخت افزار های مورد نیاز تهیه تلفن های آی پی یا ویپ است که شماره تلفن های اینترنتی نیز بر روی آنها راه اندازی می شود. یکی دیگر از این تجهیزات هدست پاسخگویی پشتیبانها می باشد و در آخر نیز تهیه سخت افزار های مناسب با توجه به نوع کال سنتر در شرکت ها می باشد.

 

هزینه راه اندازی نیز بستگی به درخواست خریدار دارد. اینکه چه نوع سخت افزار هایی با چه برندی و همچنین چه نرم افزاری برای نصب بخواهد. اما راه اندازی یک مرکز تماس ساده از حدود قیمت ۱٫۵ میلیون شروع می شود و بسته به نوع کار ویا وسعت کسب و کار شما قیمت ها متفاوت می باشد.

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب