31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

تلفن گویا چگونه باعث حفظ مشتری خواهند شد؟

مونوتل : با گذشت زمان و زیاد شدن و همه گیر شدن وسایل ارتباطی، افراد به راحتی میتوانند با یکدیگر تماس برقرار کرده و با هم ارتباط داشته باشند. با پیشرفت تکنولوژی در همه زمینه ها و اختراعات ریز و درشت در حوزه های مختلف، آسایش زندگی انسانها فراهم شده است. و این امر تنها با رعایت نکته و کلمه “استفاده درست” کامل می شود.

همه‌ی ما میدانیم که نیاز امروزه بشر به تکنولوژی به غیر از استفاده در زندگی شخصی برای راه اندازی های انواع کسب و کار و استارتاپ ها نیز به امری ضروری تبدیل شده است.

 

 تلفن های گویا

تلفن یک سیستم ساده اما پر کاربرد :

از زمانی که گراهام بل در سال ۱۸۷۵ میلادی موفق به اختراع تلفن شد تا به امروزه که در سال ۲۰۲۱ میلادی هستیم این تکنولوژی دست خوش تغییرات زیادی شده اما هنوز هم جزو اصلی ترین وسایل ارتباطی در همه جهان می باشد. در سال های گذشته تلفن های ثابت به صورت امروزی در همه خانه ها وجود نداشت و  افراد برای استفاده از آن بایستی به مراکز تلفن یا تلفن خانه ها مراجعه می کردند تا پیغام مورد نظر از طریق خطوط تلفن فرستاد می شد. اکنون با گذشت سالهای زیاد، در همه خانه ها نه تنها یک خط تلفن بلکه چند خط نیز می تواند برای یک شخص یا شرکت باشد .

 

تلفن گویا یک فناوری کار راه انداز :

تلفن‌ گویا (به انگلیسی: Interactive Voice Response‎) فناوری ای است که امکان تعامل کامپیوتر با انسان را از طریق صوت و صفحه‌ کلید را ممکن می‌ سازد و با توجه به نوع طراحی سیستم تلفن گویا و منوی انتخابی، تماس گیرنده به منوها و یا منابع دیگر هدایت می‌شود.این فناوری در واقع یک صدای از قبل ضبط شده می باشد که روی تلفن ثابت پیاده سازی شده است.

تلفن های گویا

اهمیت تلفن ثابت و گویا در دفاتر، شرکت ها و کسب و کار های نوپا :

پیاده سازی تلفن های گویا در شرکت ها و دفاتر کمک شایانی به انجام کارها و صرفه جویی در وقت، هزینه و کم شدن نیروی انسانی کرده که این امر باعث شده تا بسیاری از آن استقبال کنند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای انجام کارهای ضروری یا خرید یک محصول و یا دریافت نوبت با شماره ای ثابت تماس گرفته و با این فناوری رو به رو شوید و با توجه به نوع درخواستتان، در صف قرار بگیرید و یا در انتها به اپراتور وصل شوید و کار خود را انجام دهید.

 

ایا تلفن های گویا می توانند به حفظ مشتری کمک کنند؟

در پاسخ به این سوال هم باید گفت : بلی. اما این امر در صورتی امکان پذیر می باشد که تمامی نکات در این فناوری رعایت شده باشد نکاتی مانند :

*کیفیت و پیاده سازی درست

*کیفیت صدای ضبط شده

*نحوه صحبت کردن و رعایت ادب و دانش کافی در این حوزه

*اسفاده از صدای های خاص و حرفه ای (مثل صدای دوبلور ها و یا گویندگان رادیو)

*پرهیز از زیاده گویی و روان صحبت کردن برای مخاطب عام

 

این ها برخی از مواردی هستند که باید در تولید و ضبط و یک صدا برای استفاده از آن در تلفن های گویا رعایت شوند تا کسب و کار ها بازخوردی به مراتب بهتر از مشتریان خود بگیرند و در پیشبرد کار خود در ادامه مسیرشان موفق شوند.

 

 

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب