31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

تلفن گویا یا IVR چیست ؟ چگونه کارایی تلفن گویا مجموعه مان را افزایش دهیم ؟

تلفن گویا یا IVR چیست ؟ چگونه کارایی تلفن گویا مجموعه مان را افزایش دهیم ؟

سیستم تلفن گویا یا IVR مخفف  Intelligent Virtual Assistant است. زمانی که شما با مراکزی نظیر بیمارستان ها، ادارت، سازمان های دولتی و خصوصی و… تماس برقرار می کنید صدایی ضبط شده شما را راهنمایی می کند تا به وسیله ی دکمه های تلفن به خواسته مورد نظرتان برسید. به این سامانه تلفن گویا یا ivr گفته می شود.

به کمک تلفن گویا مشتریانتان سریع تر به پاسخ سوالاتشان دسترسی خواهند داشت. تلفن گویا همچنین به کارایی مرکز تماس شما را افزایش می دهد، رضایت مشتریان را چند برابر می نماید.

خرید تلفن گویا

تلفن گویا یا IVR چیست ؟ چگونه کارایی تلفن گویا مجموعه مان را افزایش دهیم ؟

چگونه کارایی تلفن گویا را افزایش دهیم؟

جهت افزایش کارایی تلفن گویا به نکات زیر توجه نمایید.

  1. گزینه های منوی تلفن گویا تان را زیاد نکنید زیرا این کار سبب سردر گمی مشتریان نتان می شود.
  2. تماس را کوتاه کنید! طولانی شدن تماس ممکن است مشتری را پشت خط خسته کند. اطلاعات کوتاه و صحییح به مشتری بدهید.
  3. مدت زمان انتظار تماس گسرنده برای هدایت به منو را کاهش دهید، گزینه هایی که بیشترین تماس را دارند جز موارد اولیه معرفی به مشتری قرار دهید.
  4. با توجه به کسب و کارتان منوی تان را ذخیره کنید تا کیفیت منوی ضبط شده شما افزایش بیابد.
  5. موسیقی تکراری و کسل کننده در صف تماس تان قرار ندهید.
  6. گزینه ای را تحت عنوان اتصال به اپراتور قرار دهید تا در صورتی که تماس گیرنده به مقصود خود دسترسی نداشت بتواند با اپراتور صحبت کند.
  7. از صدا های ضبط شده یکسان استفاده کنید! استفاده از دو یا بیش از دو صدای ضبط شده کیفیت تماس و مکالمه را به شدت کاهش می دهد.
  8. اعلام ساعات کاری در تلفن گویا

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب