31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

قابلیت ها و مزایای استفاده از تلفن های گویا در کسب و کار

تلفن های گویا چه قابلیت هایی برای کسب و کار تان دارند ؟

در این مقاله قصد داریم به مهم ترین قابلیت های تلفن گویا  جهت به در آمد رساندن کسب و کارتان بپردازیم در ادامه همراه ما باشید.

قابلیت ها و مزایای استفاده از تلفن های گویا در کسب و کار

  • تلفن گویا چیست ؟

تلفن گویا در حقیقت صدای ضبط شده اپراتوری است که در زمان تماس مشتریان پخش می شود و مشتری را از طریق دکمه های صفحه تلفن تا رسیدن به مقصد نهایی راهنمایی می کند. برای مثال جهت تماس با بخش فروش کلید ۱ را شماره گیری نمایید. این قابلیت جز یکی از هزاران قابلیت تلفن های گویا است. از تلفن گویا برای بخش ها و مراکز تماس مختلف استفاده می شود.

مونوتل

تلفن های گویا چه قابلیت هایی دارند؟

  • قابلیت پخش پیام خوش آمد گویی

به کمک منشی تلفنی گویا می توانید می توانید پیام خوش آمد گویی برای مشتریانتان پخش کنید.

این قابلیت در ابتدای تماس مشتری فعال می شود.

  • برقراری تماس با بخش های مدنظر

مهم ترین قابلیت منشی گویا امکان معرفی بخش های مختلف سازمان و انتخاب داخلی های متناسب با نیاز مشتری است که اغلب کاربران با آن آشنایی دارند.

  • مسیریابی و هدایت مشتری تا مقصد

تلفن های گویا مشتری را تا رسیدن به مقصد راهنمایی می کنند. این راهنمایی هوشمند از طریق صفحه کلید و  به صورت گفتاری صورت می گیرد.

هدایت و مسیریابی هوشمند تماس می تواند از طریق موقعیت جغرافیایی، ترجیح زیان و مواد دیگر نیز هدایت شود. مسیریابی و هدایت درست مشتری سبب افزایش رضایت او از خدمات ارائه شده شما می شود.

  • انجام فعالیت های ساده با تلفن گویا

تلفن گویا قابلیتی نظیر اعلام و بررسی ساعات اداری شرکت را نیز دارد از این رو شما می توانید به راحتی برنامه ریزی قرار، از ساعت حضور کارمندان در شرکت و… اطلاع داشته باشید.

  • اعلام زمان انتظار از طریق اپراتور به مشتریان

در ساعاتی از روز معمولا حجم تماس های ورودی شما افزایش پیدا می کند. می توانید توسط منشی گویا زمان انتظار و در صف ماندن مشتری پشت خط را به او اعلام کنید.

  • شروع سریع ارتباط

توسط منشی گویا یک سری اطلاعات به شما منتقل می شودکه می توانید مکالمه تان را آغاز کنید. به کمک تلفن گویا می توانید اطلاعات تماس گیرنده را داشته باشید و به مسئول مربوطه منتقل نمایید. به کمک اتصال crm به مرکز تلفن تان می توانید به سابقه تماس گیرنده با سرعت بالا دسترسی پیدا کنید. در نتیجه سوالات تکراری دیگر از مشتری نخواهید پرسید و در زمان صرفه جویی می کنید.

  • قابلیت اتصال مشتریان به بخش نظر سنجی

بعد از اتمام مکالمه می توانید مشتریانتان را به بخش نظر سنجی هدایت کنید. این نظر سنجی از طریق امتیازدهی به اپراتور و میزان رضایت او از تماس مشخص می شود. شما به راحتی با چک کردن این نظر سنجی ها و بعد از آن چک کردن مکالمات ضبط شده میتوانید مشکل را پیدا کنید.

راه اندازی تلفن گویا برای استارت آپ ها هم مفید است؟

بله استفاده از تلفن گویا برای همه کسب و کارها چه کسب و کارهای نو پا و استارت آپی و چه کسب و کار های بزرگ لازم و ضروری است.

استفاده از تلفن گویا هزینه های زیادی را در مجموعه تان کاهش می دهد. به طور کلی تمامی کسب و کار ها که تماس ورودی دارند می توانند از این قابلیت حتی بدون داشتن مرکز تلفن استفاده کنند. تلفن گویا به صورت ۲۴ ساعته و در همه ی ایام سال قابلیت استفاده دارد.به کمک تلفن گویا می توانید راحت تر و سریع تر نیاز های مشتریانتان را تشخیص بدهید و به سمت مقصد به کمک گفتار و صفحه کلید انها را راهنمایی کنید.

قابلیت های تلفن گویا

مزایا استفاده از تلفن گویا برای دفتر کارتان

  • با تلفن گویا نیازی به جذب نیرو کار ندارید !

با داشتن تلفن گویا می توانید هزینه های جذب نیرو برای سازمان تان را کاهش دهید و با کاهش هزینه ها در منابع مالی تان صرفه جویی کنید.

  • کسب و کارتان را حرفه ای کنید!

با پخش پیام صوتی تلفن گویا تاثیر ماندگاری در ذهن مشتریانتان خواهید گذاشت زیرا در اولین تماس از سمت مشتری با مجموعه شما صدای منشی تلفنی گویا برای او پخش می شود. استفاده از صوت های زیبا و با کیفیت کسب و کار شما را حرفه ای تر از همیشه به مشتریانتان معرفی خواهد کرد.

برای ضبط ویس منشی گویا می توانید از گویندگان مونوتل استفاده کنید.(به لینک زیر مراجعه نمایید.)

  • مسیریابی و هدایت بهتر مشتری به کمک اپراتور

مشتریان شما بدون هیچ گونه درگیری با اپراتور ها به صورت مستقیم به کمک منشی گویا به داخلی های مدنظر هدایت می شوند.

  • پاسخ گویی سریع به مشتریان

به کمک منشی گویا سریع تر می توانید به مشتریانتان پاسخ گویی نمایید و مشتری دیگر پشت خط شما نخواهد ماند در نتیجه بهروری، رضایت، سرعت پاسخ گویی و… افزایش میابد.

  • افزایش بهروری و کاهش مزاحمت های تلفنی

استفاده از منشی گویا تماس های بیهوده و مزاحمت های تلفنی را کاهش می دهد. هدایت مشتری به سمت مقصد و اپراتوری که قصد صحبت با او را دارد راحت تر می کند و در نتیجه وقت سایر افراد جهت هدایت تماس به فرد دیگری گرفته نمی شود. آرامش را در مجموعه تان را تلفن گویا برای کارمندانتان فراهم کنید.

  • تبلیغات رایگان با کمک تلفن گویا

شما می توانید زمانی که مشتری در صف تماس منتظر ارتباط با اپراتور است پیام های تبلیغاتی برای او پخش نمایید تا بیشتر با کسب و کارتان آشنا شود. این پیام های صوتی تاثیر مثبتی روی ذهن مشتری شما خواهد گذاشت.

  • استفاده از منشی گویا در صف تماس

صدای منشی گویا قابلیت پخش تا آخر ارتباط را دارد. صف تماس، ارتباطات با واحد نظر سنجی بعد از پاسخ گویی و… از مهم ترین موارد ارتباط منشی گویا تا انتهای مکالمه است که می توان به آن اشاره نمود.

نتیجه گیری در مورد تلفن های گویا 

منشی تلفنی گویا یا تلفن گویا یا صدای ضبط شده سبب تعامل مشتریان با اپراتورها می شوند یا درخواست مشتریان را به صورت کامل انجام می دهند، منشی گویا برای سازمان ها بسیار ارزشمند می باشد.

برای خرید تلفن گویا با شماره ۰۵۱۳۱۵۰۵ تماس حاصل فرمایید.

 

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب