31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

آیا میتوان به تلفن های اینترنتی اعتماد کرد؟

مونوتل : راه اندازی یک کسب و کار در قالب دفاتر و شرکت ها تقریباً کار آسانی است، اما جلو بردن و به ثمر رساندن آن کار دشوار و پیچیده ای می باشد. اگر شما امروز تصمیم به ثبت یک برند یا شرکت گرفتید حتما قبل از شروع کار به صورت حرفه ای و گاهاً پرداخت هزینه های جانبی، درباره کسب و کاری که میخواهید راه اندازی کنید تحقیق و جستجو های لازم را انجام دهید تا متوجه ضرر و زیان ها نشوید. یا اگر تصمیم گرفتید شراکتی کاری را انجام دهید حتما قرارداد محکم و محضری با شریک خود امضا کنید تا با خیال راحت بتوانید با یکدیگر کار کنید. حتی اگر شریکتان برادرتان باشد.!

اعتماد به تلفن های اینترنتی

آیا میتوان به تلفن های اینترنتی اعتماد کرد؟

چرا سخت اعتماد میکنیم؟

شاید شما هم جزء کسانی باشید که صاحب یک برند و یا کسب و کار باشید و از این طریق کسب درآمد دارید و بعضاً کارمندانی را هم دارید که کنارتان مشغول کار هستند. اگر شما در کسب و کارتان از یک نرم افزار خاص یا دستگاهی خاص استفاده میکنید که مورد اطمینان شماست، نظرتان درباره نرم افزار ها و دستگاه های جدید چیست؟ آیا به راحتی آنرا جایگزین دستگاه و نرم افزار جدید میکنید؟ یا در صورت ضرورت استفاده از آنها کمی درباره‌شان تحقیق میکنید؟

مسلماً تحقیق و جستجو درباره محصول جدید کار عاقلانه تری است . چرا که شما اگر بدون تحقیق و راستی آزمایی بخواهید از آنها استفاده کنید و این محصولات دچار مشکل شوند، شما هم دچار ضرر و زیان مالی شوید.

اعتماد به تلفن های اینترنتی

آیا میتوان به تلفن های اینترنتی اعتماد کرد؟

آیا تلفن اینترنتی هم نیاز به تحقیق دارد؟

در جواب این سوال به شما باید گفت : بله. شما تصور کنید صاحب یک کسب و کار هستید و از چند خطوط تلفنی که به صورت اینترنتی (ویپ) راه اندازی شده استفاده میکنید. برای کارتان هم کلی تراکت پخش کرده ویا کارت ویزیت چاپ کرده اید و در اینترنت هم با این شماره ها تبلیغات کرده اید. با استفاده از این راه ها مشتریانی به دست آورده اید و مشغول به کار هستید. اگر ناگهان و بدون اطلاع قبلی شماره های تان قطع شوند و شرکت ارائه دنده این خدمات پاسخگو نباشد تکلیف شما چیست؟

کار با شرکت های معتبر

اگر میخواهید بدون دغدغه و با خیالی آسوده کسب و کارتان را راه اندازی کنید از شرکت هایی سرویس تهیه کنید که مورد قبول سازمان ارتباطات می باشند و در این حوزه دارای زیرساخت های قوی باشند.

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب