31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

تلفن اینترنتی چه امکاناتی به کاربران ارائه می دهد؟

تلفن اینترنتی چه امکاناتی به کاربران ارائه می دهد؟ اگر شما هم جز آن دسته از شرکت هایی هستید که

تلفن شرکت تان مدام زنگ می خورد یا  تلفن هایتان غالبا مشغول است ، امکان خرید خط جدیدی ندارید می تواندی از خطوط تلفن اینترنتی استفاده کنید.

داشتن داخلی نامحدود، آزاد بودن خطوط تلفن، کاهش هزینه های نصب و راه اندازی خطوط و… جز یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران محسوب می شود.

پاسخ تمامی نیازهای شما خطوط تلفن اینترنتی است!

  •  تلفن اینترنتی چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد؟

تلفن اینترنتی تلفنی است که بر روی بستر اینترنت راه اندازی می شود و مزایای بسیاری هم دارد که یکی از اصلی ترین آنها کم شدن هزینه ها و عدم محدویت جغرافیایی می باشد. یعنی شما برای استفاده از این سیستم کافیست فقط به اینترنت متصل باشید. شما در استفاده از این نوع تلفن دیگر دغدغه جابه جایی مکان شرکت و یا دفتر کارتان را ندارید زیرا این تلفن ها دردسر های خطوط کابلی مخابرات را ندارند و شما در هرجایی که باشید به راحتی می توانید از این خدمات استفاده کنید. این نوع تلفن ها که به ویپ نیز معروف هستند از جمله نیازهای ضروری هر کسب و کار و یا شرکتی به حساب می آیند.

خرید تلفن اینترتنی

تلفن اینترنتی چه امکاناتی به کاربران ارائه می دهد؟

  • امکان تعریف داخلی های متعدد

وقتی شما از یک تلفن اینترنتی استفاده میکنید فقط کافیست که تنظیماتی را انجام دهید تا تعداد زیادی خطوط داخلی داشته باشید. این خطوط داخلی به شما این امکان را می دهد تا با سایر دوستان و کارمندان به راحتی دسترسی داشته باشید حتی اگر بیرون از شرکت باشند!

 

  • امکان ارائه تلفن گویا

تلفن گویا هم یکی از خدمات مهم تلفن های اینترنتی می باشند که به راحتی بر روی تلفن های ثابت نصب و راه اندازی می شوند و خدمات مهمی از جمله : منشی تلفنی، ایجاد صف تماس برای کاربران و مشتریان، راهنمای کامل مشتری تا رسیدن به مقصد و هدف نهایی اش، فعالیت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و بدون خستگی و وقفه و … در حال حاضر تلفن های گویا جز جدا ناپذیر اکثر دفاتر و شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. در این نوع خدمات مشتری می تواند از صداهای ضبط شده قوی و منحصر به فرد برای کسب و کار خود استفاده کند.

 

 

  • تلفن گویا یکی دیگر از این خدمات

تلفن گویا هم یکی از خدمات مهم تلفن های اینترنتی می باشند که به راحتی بر روی تلفن های ثابت نصب و راه اندازی می شوند و خدمات مهمی از جمله : منشی تلفنی، ایجاد صف تماس برای کاربران و مشتریان، راهنمای کامل مشتری تا رسیدن به مقصد و هدف نهایی اش، فعالیت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و بدون خستگی و وقفه و … در حال حاضر تلفن های گویا جز جداناپذیر اکثر دفاتر و شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. در این نوع خدمات مشتری می تواند از صداهای ضبط شده قوی و منحصر به فرد برای کسب و کار خود استفاده کند.

 تلفن اینترنتی چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد؟

تلفن اینترنتی چه امکاناتی به کاربران ارائه می دهد؟

  • تهیه و خرید تلفن اینترنتی از مونوتل

اگر قصد راه اندازی خطوط تلفن اینترنتی خود را دارید ، مونوتل برای شما راهکار های ویژه ای دارد که می توانید با مشاوران این شرکت درخواست های خود را مطرح کنید تا به بهترین شکل پاسخ خود را دریافت کنید. با خدمات مرکز تلفن مجازی مونوتل شما بدون دغدغه ی موقعیت مکانی دفتر کار و بدون صرف هزینه های خرید و نگهداری سخت افزار، از یک مرکز تلفن حرفه ای استفاده کرده و کسب و کار خود را بهتر از قبل مدیریت کنید.

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب