31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

شرکت Zadarma ، ارائه دهنده خدمات ویپ

مونوتل : امروزه در جهان با فراگیری تکنولوژی و استفاده و استقبال شرکت های بزرگ و کوچ از  این تکنولوژی ها، شرکت هایی برای ارائه این تکنولوژی ها دست به کار شدند. یکی از این شرکت ها که خدمات مخابراتی (تلفن اینترنتی ویپ و …) را در اکثر کشور های جهان ارائه می دهد، شرکت بلغاری “ZADARMA” می باشد.

شرکت Zadarma

آشنایی با شرکت Zadarma ، ارائه دهنده خدمات ویپ

 

Zadarma یک شرکت بین المللی است که از سال ۲۰۰۶ تا به امروز خدمات مخابراتی را برای کاربرانش در سرتاسر جهان ارائه می دهد. تخصص حرفه ای ، زیرساخت های پیشرفته و تجربه طولانی مدت این شرکت را یکی از شرکت های برتر این حوزه تبدیل کرده است. امروزه ZADARMA تعداد زیادی از کاربران فعال در ۱۶۰ کشور جهان را مورد پوشش خدمات خود قرار داده است.

انتقال صدا از طریق IP (ویپ) از سال ۲۰۲۰ کاملاً برای همگان یک تکنولوژی ثابت شده بود و تقریبا کمتر کسی در این حوزه پیدا می شد که از این خدمات استفادن نکند. با توجه به اینکه ۵۰ درصد افراد شاغل در این حوزه در جهان در طول بحران همه گیری COVID-19 به صورت دور کاری و در خانه کار می کنند ، توانایی برقراری تماس آسان و مقرون به صرفه از هرجایی به جای دیگر به یکی از ضروری ترین ابزارها تبدیل شده است. و همینطور با افزایش استفاده کنندگان و کاربران VoIP ، ثروت شرکت های ارائه دهنده آن نیز در حال افزایش است.

شرکت Zadarma

آشنایی با شرکت Zadarma ، ارائه دهنده خدمات ویپ

چرا ZADARMA :

Zadarma که دفتر مرکزی آن در بلغارستان است ، به دلیل قیمت مناسب و مقیاس پذیری و سفارشی سازی ، مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است ، این شرکت این امکان را به کاربران می دهد که محصولشان را طبق نیاز ها و درخواست های خود تجاری سازی و سفارشی سازی کنند. Zadarma همچنین یک سیستم PBX ابری را برای کاربرانی که به طور مداوم حساب خود را شارژ می کنند ، خدماتی مثل : انتقال تماس و ضبط ، دریافت خودکار فکس و پیام خوش آمد گویی ، انتظار مکالمه با گزینه های موسیقی ، پاسخ صوتی تعاملی و امکان اتصال شماره های مجازی چند کاناله در هر مکانی که باشند را ارائه میکند.

علاوه بر تلفن های اینترنتی ویپ، این شرکت ابزارهای دیگری را نیز ارائه می دهد مانند :

*ویژگی تشخیص گفتار برای برنامه های تجاری

*تبدیل صدای ضبط شده به متن با کمک شبکه های عصبی و مدل های صوتی که ساختار زبان های مختلف را در اختیار دارند.

این شرکت برای راحتی کابران خود در سرتاسر جهان خدمات خود را در قالب سیستم عامل های اندروید و آی او اس راه اندازی کرده است تا دسترسی به خدمات خود را برایشان آسان کند.

شرکت Zadarma

 

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب