مونوتل : این روزها با بالا رفتن قیمت های ملک در شهر های بزرگ، هزینه های راه اندازی یک دفتر کار کوچک در منطقه متوسط تهران هزینه های زیادی را برای در پی خواهد داشت. از رو این بیشتر افرادی که برای کسب و کار خود نیاز به راه اندازی یک دفتر کار فیزیکی در تهران هستند،با مشکلات زیادی را برای فراهم کردن این دفتر کار رو به رو خواهند بود. بسیاری از شرکت ها که دارای نیروی انسانی زیادی نیز هستند، مشکل آنها در تهیه دفاتر کار در کلان شهر تهران بسیار زیاد خواهد بود. چراکه نیاز به هزینه بالایی برای اجاره و یا خرید دفتر کار مناسب خود هستند. برای حل این مشکل شرکت ها و افراد به راحتی می توانند در هر جای این کشور که هستند با راه اندازی دفتر کار های مجازی نیاز خود را در این مورد مرتفع کنند.
راه اندازی یک دفتر کار مجازی در تهران با پیش شماره تهران
دفتر کار مجازی چیست؟
شما تصویر کنید که در یک شهرستان هستید و در منزل خود و یا یک دفتر کوچک نشسته اید و در حال انجام کار هستید. در این میان نیاز دارید که با مشتری خود تماس بگیرید. مشتری شما با دیدن یک شماره تلفن خط ثابت تهران متوجه خواهد شد که شما از تهران با او تماس گرفته اید. این دفتر کار شما در حقیقت در تهران وجود حقیقی ندارد و شما فقط یک خط ثابت با پیش شماره تهران را در اختیار دارید. به همین سادگی شما میتوانید یک دفتر کار مجازی در تهران و یا هر شهر دیگر داشته باشید.
برای راه اندازی این دفتر کار مجازی به چه چیزهایی نیاز دارید؟
یکی از اصلی ترین نیاز های شما برای این دفتر کار، راه اندازی یک خط تلفن ثابت اینترنتی است که باید برای شما فعال شود. این خط تلفن ثابت می تواند توسط نرم افزار مختص به گوشی هوشمند، روی تلفن شما راه اندازی و نصب شود و تماس های ورودی به شرکت تان به موبایل شما ختم شود. اگر نیاز به راه اندازی حرفه ای تر این تلفن نیز باشید، تجهیزات سخت افزاری نیز باید برای دفتر کار تهیه شود.
مزایای دفتر کار مجازی چیست؟
این دفتر کار مجازی برای شما میتواند شامل مزایای زیر باشد :
۱ – عدم نیاز به خرید و یا رهن و اجاره دفتر کار در شهر مورد نظر
۲ – سهولت در رفت و آمد و کم شدن هزینه ها
۳ – راه اندازی راحت و با سرمایه کم
۴ – جا به جایی دفتر کار
و ….