مونوتل : آیا کسب و کار شما برای رونق بیشتر به یک دفتر کار تهران با تلفن پیش شماره تهران نیاز دارد؟ مطالعه این متن را به شما توصیه می کنیم.
با بالا رفتن قیمت های ملک در شهرهای بزرگ، هزینه های راه اندازی یک دفتر کار کوچک در منطقه متوسط تهران هزینه زیادی را برای کسب و کارها در پی داشته است. به همین دلیل بیشتر افرادی که برای کسب و کار خود نیاز به راه اندازی یک دفتر کار فیزیکی در تهران دارند را با مشکلات زیادی برای فراهم کردن این دفتر کار رو به رو نموده است. بسیاری از شرکت ها که دارای نیروی انسانی زیادی هستند نیز در تهیه دفتر کار در کلان شهر تهران به دلیل هزینه بالایی که اجاره و یا خرید دفتر کار در تهران دارد دارای مشکلات فراوانی هستند.
متخصصان مونوتل با پیشرفت تکنولوژی و یک دهه فعالیت در کسب دانش و تجربه در ارائه خدمات تلفن ثابت، این مشکل را برای اشخاص حقیقی و حقوقی حل نموده و به راحتی می توانند در هر جای کشور عزیزمان ایران دفتر کار مجازی راه اندازی کنند و نیاز خود را در برقراری تماس تلفنی با مشتریان با پیش شماره تهران برطرف نمایند.
دفتر کار مجازی چیست؟
شما تصور کنید که در یک شهرستان و در منزل خود و یا یک دفتر کوچک نشسته اید و در حال انجام کار هستید. در این میان نیاز دارید که با مشتری خود تماس بگیرید. مشتری شما با دیدن یک شماره خط ثابت تهران متوجه خواهد شد که شما از تهران با او تماس گرفته اید. در حقیقت دفتر کار شما در تهران وجود فیزیکی ندارد. بلکه شما با استفاده از یک خط تلفن ثابت با پیش شماره تهران یک دفتر کار مجازی در تهران فعال نموده اید.
برای راه اندازی این دفتر کار مجازی به چه چیزهایی نیاز دارید؟
یکی از اصلی ترین نیاز های شما برای دفتر کار تهران، یک خط تلفن ثابت اینترنتی است که باید برای شما فعال شود. با نصب نرم افزار بر روی گوشی هوشمند، خط تلفن ثابت برای شما راه اندازی و فعال می شود. از طریق این نرم افزار علاوه بر پاسخگویی به تماس های ورودی از سایر اپراتورهای تلفن ثابت و همراه، با مشتریان خود نیز تماس بگیرید. لازم به ذکر است استفاده حرفه ای از نسل جدید تلفن ثابت نیازمند تجهیزات سخت افزاری است که باید برای دفتر کار مجازی تهیه نمایید.
مزایای دفتر کار مجازی چیست؟
این دفتر کار مجازی برای شما میتواند شامل مزایای زیر باشد :
۱ – عدم نیاز به خرید و یا رهن و اجاره دفتر کار در شهر مورد نظر
۲ – کاهش هزینه رفت و آمد کارکنان
۳ – راه اندازی راحت و با سرمایه کم
۴ – جا به جایی دفتر کار
و ….