31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

مراحل ثبت نام و خرید سیپ فون مخابرات

در دنیای امروز که تکنولوژی حرف اول را در زمینه راه اندازی کسب و کار های آنلاین می زند، تکنولوژی سیپ فونی که مخابرات ارائه کرده است را با هم بررسی خواهیم کرد پس با مونوتل در ادامه همراه باشید.

سیپ فون مخابرات

مراحل ثبت نام و خرید سیپ فون مخابرات

○ تلفن ثابت بر بستر دیتا

SIP Phone یا VoIP یا Soft Phone تلفن هایی هستند که از تکنولوژی VoIP برای برقراری تماس بر بستر شبکه IP بجای شبکه های سنتی تلفن ثابت (PSTN)استفاده می کند. SIP پروتکل و یا یکی از مجموعه راه های انتقال صدا بر روی بستر اینترنت است و در واقع یکی از قدرتمند ترین این راه ها و مسیرهای ارتباطی است که باعث می شود کلیه محصولات صرف نظر از برند و ویژگی که دارند در صورت تبعیت از این پروتکل بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

نحوه استفاده از این سرویس :

برای استفاده از SIP Phone به یکی از روش های زیر می توان عمل کرد :

۱ :SIP Client استفاده از یک Client که به آن User Agent Client نیز گفته می شود. یک برنامه کاربردی است که درخواست SIP را می فرستد و تماس را برقرار می کند. این نرم افزار می تواند بر روی گوشی های هوشمند نیز نصب شود.

۲Soft Phone :Soft Phone ها رایانه های شخصی هستند که اپلیکیشن Soft Phone را نصب کرده اند و می توانند درخواست SIP را آغاز کنند و به آن پاسخ دهند.

۳ SIP Phone های سخت افزاری: این تلفن ظاهر و کاربرد مشابه تلفن معمولی دارد با این تفاوت که به صورت مستقیم به شبکه دیتا متصل می شود. این تلفن ها یک هاب کوچک دارند که از طریق آن می توانند اتصال شبکه را با کامپیوتر به اشتراک به گذارند.
برخی ویژگی های SIP Phone:

قابلیت ارائه چند تلفن بر روی یک خط. به این معنی که با دریافت سرویس SIP Phone می توان بیش از یک تلفن را بسته به پهنای باندی که خط مشترک پشتیبانی می کند بر روی همان خط فراهم کرد و به کاربران ارائه کرد. به عنوان مثال شما می توانید از ۴ خطSIP Phone با شماره های متفاوت که برروی یک خط تلفن معمولی که سرویسSIP Phone بر روی آن راه اندازی شده است استفاده کنید.
قابلیت نصب Client مورد نیاز برای استفاده از سرویس بر روی تلفن های همراه شخصی و برقراری مکالمات با WI-FI بجای تلفن های ثابت معمولی.
امکان استفاده از خدماتی نظیر شماره گیری مختصر، محدود کردن تماس های خروجی، مسدود کردن تماس های ورودی، هشدار زمانی و …

مراحل ثبت نام و خرید سیپ فون مخابرات

○ و اما تعرفه های سیپ فون مخابرات :

ارایه sipبر بستر ADSL : درصورتی که متقاضی دارای اینترنت پرسرعت بر بستر ADSLشرکت مخابرات باشد , می تواند تا پنج خط با تعرفه هرخط ۵۰,۰۰۰تومان دریافت نماید .هزینه هر دقیقه مکالمه درون شهری برای یک خط از خطوط دریافتی در طول مدت قرارداد ۳۰ ریال محاسبه میشود) بجای ۴۵ ریال.

ارایه sip بر بستر FTTH و VDSL: درصورتی که متقاضی دارای اینترنت پرسرعت بربستر Vdsl و FTTHباشد، می تواند تا پنج خط با تعرفه هر خط ۱۰۰,۰۰۰تومان دریافت نماید.هزینه مکالمات درون شهری یک خط از خطوط دریافتی در طول مدت قرارداد کاملاً رایگان می باشد . -درصورتی که متقاضی درخواستی بیش از پنج خط را داشته باشد, تعرفه بصورت عادی و براساس مصوبات سازمانتنظیم محاسبه می گردد.

تعرفه عادی : تعرفه عادی خطوط SIP Phone : -خرید نقدی : هر خط ۱۸۰,۰۰۰تومان.

خرید اقساطی : ۱۰۰,۰۰۰تومان پیش پرداخت و الباقی در ۳۶ قسط .

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب