مزیت راه اندازی تلفن اینترنتی برای فروشگاه های آنلاین

مزیت راه اندازی تلفن اینترنتی برای فروشگاه های آنلاین

توسط blank بلاگدر ۱۴ بهمن ۱۳۹۹

مونوتل : خرید های روزمره یکی از کارهای روتین هر خانواده و فردی به شمار می رود. این خرید ها می تواند خرید مایحتاج زندگی ویا خرید پوشاک و انواع البسه و … باشد. در جوامع امروزی بسیاری از شهر ها و روستاها این کار را هنوز هم به سبک قدیمی و رفتن به مغازه ها و سر زدن به فروشگاه ها به صورت فیزیکی انجام می دهند. اما بیشتر مردم در جهان خرید های خود را به صورت آنلاین و مجازی انجام میدهند.

 راه اندازی تلفن اینترنتی برای فروشگاه های آنلاین

مزیت راه اندازی تلفن اینترنتی برای فروشگاه های آنلاین

 

شما چگونه خرید میکنید؟

آیا شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که هنوز هم برای تهیه وسایل مورد نیاز خود به سوپر مارکت ها و مغازه ها می روید و یا اینکه ترجیح می دهید این کار را به صورت آنلاین انجام دهید؟ کدام مورد را بیشتر می پسندید؟ البته که این کار برای هر شخصی با توجه به سلیقه او انجام می شود و بعضاً شاید از دوستان و اطرافیان خود این جمله را شنیده باشید که “چطور به فروشگاه های آنلاین اعتماد می کنید ؟” و یا این جمله که “اصلا رفتن به فروشگاه خرید کردن، حال ادمو خوب میکنه” 🙂 و شاید این جمله معروف که : “منکه هرچی زنگ میزنم به پشتیبانیشون ، همش اشغالی میزنه و درست حسابی جوابمون رو نمیدن!”

راه اندازی تلفن اینترنتی برای فروشگاه های آنلاین

 

صاحبان کسب و کار و فروشگاه های آنلاین این سخن با شماست :

اگر فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کرده اید و یا اینکه به تازگی میخواهید فروش خود را به صورت آنلاین آغاز کنید به این نکته خوب توجه کنید که پشتیبانی یک امر بسیار بسیار مهم در این زمینه می باشد. اگر محصولی یا محصولاتی را برای فروش در فروشگاه قرار می دهید، حتما به فکر جواب دادن به سوالات مشتریان خود نیز باشید چرا که این امر میتواند شما را به رسیدن به هدفتان نزدیک تر کند.!

 

یک پشتیبان خوب و با کیفیت :

اگر میخواهید پشتیبانی خوب و موثری را به مشتریان خود ارائه دهید باید زیر ساخت های خود و امکانات مورد نیاز را هم فراهم کنید. شما می توانید با راه اندازی یک مرکز تماس خوب در دفتر و شرکتتان پاسخگوی سوالات مشتریان خود باشید. و اگر این مورد را به خوبی راعایت کنید خواهید دید که چگونه به تعداد مشتری های شما افزوده خواهد شد و فروشتان چند برابر می شود.

(این مطلب شاید مفید باشه که : مرکز تماس چیست؟)

 

راه اندازی تلفن اینترنتی برای فروشگاه های آنلاین

مزیت راه اندازی تلفن اینترنتی برای فروشگاه های آنلاین

 

حال این مرکز تماس چه مزیت هایی دارد؟

شما با راه اندازی خطوط تلفن اینترنتی که روی بستر شبکه پیاده سازی میشود می توانید به راحتی تماس های ورودی را کنترل و مدیریت کرده و مشتریان را به ترتیب اولویت تماس، صف بندی کنید.

با تلفن گویایی که بر روی خط شما نصب می شود مشتریان می توانند به راحتی مشکل خود را حل کرده و به کارشناس مربوطه وصل شوند.

با راه اندازی خط ها و تماس های داخلی نیز سرعت انجام کارهای خود را بالاتر می برید.

ابن نوع تلفن ها نیاز به کابل کشی نداشته و از خط اینترنت شما استفاده می کنند.

 

 

در صورت نیاز به مشاوره برای خرید این سرویس ها با شماره های زیر تماس بگیرید.

۳۷۰۵۲۰۴۰ (۰۵۱)

۰۹۳۸۰۶۳۱۵۰۵

 

phone چرا تلفن اینترنتی ثابت مونوتل ؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *