31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

۵ مزیت استفاده از شماره تلفن های مجازی برای کسب و کار شما

یکی از اصلی ترین مزایا این است که این نوع تلفن ها ویژگی های بسیار گسترده تری را در مقایسه با شبکه تلفن سنتی ارائه می دهد. از آنجا که فناوری VoIP محدودیت فیزیکی یا سخت افزاری مانند تلفن کابل کشی شده PSTN ندارد ، می تواند بهترین کارایی را با هزینه های کم برای شرکت ها و سازمان ها ارائه کند.

اما تعجب آور نیست که با وجود بسیاری از ویژگی های موجود ، برخی از این ویزگی های خوب می توانند مورد توجه قرار نگیرند. بهترین مثال برای این ویژگی ها، شماره های مجازی است ، ابزاری منحصر به فرد و قدرتمند که شاید همه ندادند که در دراز مدت چه کمک بزرگی میتواند به آنان بکند.

شماره تلفن های مجازی

۵ مزیت استفاده از شماره تلفن های مجازی برای کسب و کار شما

شماره مجازی دقیقاً چیست؟

این شماره ها که به DID (شماره گیری مستقیم داخل) نیز شناخته می شود، شماره تلفنی است که مستقیماً به یک خط تلفن مرتبط نیست و می تواند به هر دستگاهی از قبیل تلفن سخت افزاری (تلفن رومیزی) – تلفن IP ، برنامه تلفن همراه یا تلفن همراه رومیزی اختصاص یابد.

معمولاً می توان یک شماره تلفن مجازی را طوری برنامه ریزی کرد که با استفاده از زمان مسیریابی، تماس های ورودی را به شماره تلفن های مختلف هدایت کند. یک شماره مجازی می تواند مانند درگاهی بین تماس های سنتی (PSTN) و VoIP کار کند. اگرچه فقط مختص VoIP نیست ، اما شماره های مجازی قطعاً از اتصالات IP بهره مند می شوند.

در حقیقت ، تمام شماره های VoIP را می توان از نظر فنی مجازی در نظر گرفت ، زیرا به خطوط مسی و سنتی کابل کشی شده PTSN احتیاج ندارد. خدمات شماره مجازی بی شماری وجود دارد اما Google Voice احتمالاً بزرگترین نمونه است.

چرا شرکت شما باید از شماره های مجازی استفاده کند؟

همه مشاغل عاشق این کلمه جادویی هستند: صرفه جویی در هزینه! با استفاده از هر شماره از هر مکان ، کسب و کار شما می تواند در هزینه و دردسری که مکالمه های طولانی مدت به وجود می آورند صرفه جویی کند.

شماره تلفن های مجازی

۵ مزیت اصلی شماره تلفن های مجازی

۱٫ حضور مجازی

شماره های مجازی به کسب و کار شما این امکان را می دهد که یک دفتر کار کاملا مجازی داشته باشید. همچنین این شماره ها برای مشتریان دورتر امکان شماره گیری ، تماس گرفتن برای پشتیبانی و نمایندگی ها را آسان می کند.

۲٫ صرفه جویی در هزینه

شماره های مجازی به شرکت شما این امکان را می دهد که شماره ای با کد منطقه از شهر یا کشوری که شرکت شما در ان قرار دارد، داشته باشد و هم به کسب و کار و به مشتریان خود این امکان را می دهد تا هزینه های زیادی برای تلفن های راه دور پرداخت نکنند.. این مورد خصوصاً برای مشاغل بین المللی بسیار مفید است.

۳٫ فعالیت حرفه ای

استفاده از تلفن های مجازی می توانند به مشاغل کوچک و متوسط ​​کمک کند تا بسیار حرفه ای به مشتریان خود خدمات ارائه کنند. با انجام این کار و جلب رضایت مشتری، کسب و کار مورد نظر مسیر خود را به درستی به سمت موفقیت طی میکند.

۴٫ انعطاف پذیری در تجارت

شماره تلفن های مجازی علاوه بر ایجاد دسترسی محلی برای مشاغل شما و امکان دادن به مشتریان برای شماره گیری محلی به جای پرداخت هزینه های مسافت طولانی ، قابلیت انعطاف پذیری در مشاغل شخصی شما و کارمندان شما را نیز فراهم می کند.

از آنجا که شماره های مجازی مستقیماً با یک تلفن خاص مرتبط نیستند ، شما و تیمتان می توانید از هر کجای کشور با خیال راحت فعالیت خود را ادامه دهید علاوه بر این ، شماره های مجازی این اطمینان را به شما می دهد که هرگز تماس تلفنی ای را از دست نخواهید داد ، زیرا به شما امکان می دهد هنگام خارج از دفتر کار ، تماس های خود را به تلفن هوشمند یا هر دستگاه هوشمند دیگرتان دایورت کنید.

۵٫ دو شماره یا بیشتر در یک دستگاه

تلفن های مجازی این اجازه را به کاربران می دهد تا با داشتن یک تلفن، چندین خط را همزمان اداره کنند. و همچنین، نیاز به خرید خطوط تلفن جدید را کاهش می دهند. با استفاده از این شماره ها ، کاربران حتی در دفتر کار خود به تلفن رومیزی احتیاج ندارند و می توانند همه تماس ها را از یک دستگاه برقرار و دریافت کنند.

۵ مزیت استفاده از شماره تلفن های مجازی برای کسب و کار شما

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب