31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

CRM سی آر ام چیست و چه کسانی از آن استفاده می کنند؟

مونوتل : CRM مخفف عبارت (Customer Relationship Management) مدیریت ارتباط با مشتری است. همانطور که از نام آن پیداست ، نرم افزار CRM سیستمی برای مدیریت روابط با مشتریان می باشد.

CRM سی آر ام چیست

CRM سی آر ام چیست و چه کسانی از آن استفاده می کنند؟

 

برای بیشتر مشاغل ، با ارزش ترین و مهمترین دارایی آنها مشتریانشان هستند. در روزهای اولیه در بسیاری از شرکت ها ، جزئیات مربوط مشتری ها، نحوه تعامل آنها با شرکت شما ، در مکان های مختلف منتشر شده است. با رشد  و گستردگی یک کسب و کار ، احتیاج به ایجاد مکانی برای ذخیره همه این اطلاعات می باشد.

در بسیاری از مواقع این سوالات در ذهن شما که صاحب یک کسب و کار هستید و یا کارمند یک شرکت نقش می بندد که : مشتری های ما چه کسانی هستند؟ چگونه با آنها ارتباط برقرار کنیم؟ چگونه آنها با محتوای ما ارتباط برقرار می کنند؟ خط مشی جدید ما چگونه است؟ و .. سوالاتی از این قبیل.

اینها مشکلات و سوالاتی است که سیستمهای CRM برای حل آنها طراحی شده اند. با داشتن یک مکان مرکزی برای سازماندهی تمام جزئیات راهنما و مشتریان ، شما و هم تیمی هایتان میتوانید به این اطلاعات به سادگی دسترسی پیدا کنید.

اگر شما نتوانید پاسخ درستی برای این سوالات پیدا کنید،و یا از برنامه ای جامع برای مدیریت آن استفاده نکنید، قطعا در کارتان دچار مشکل خواهید شد. زیرا شناختن درست و دقیق مشتری و انالیز رفتار های او کاری دشوار می باشد که نباید از دیدتان پنهان بماند.

CRM سی آر ام چیست

CRM سی آر ام چیست و چه کسانی از آن استفاده می کنند؟

 

چه کسی باید از CRM استفاده کند؟

ساده ترین پاسخ به این سوال این است که : هر شرکتی که بخواهد با مشتریان خود در ارتباط باشد، می تواند از استفاده از سیستم CRM بهره مند شود.اگر میخواهید اطلاعات کامل و جامعی از مشتری ها و کاربران خود در اختیار داشته باشید باید از این نوع نرم افزار ها استفاده کنید. با در اختیار داشتن این اطلاعات شما راحت تر میتوانید با مشتری های خود ارتباط داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب