امروزه استفاده از خدمات و سرویس های ابری بسیار بین مردم رایج است، سرویس های ابری مانند اتوماسیون ابری، نرم افزار حسابداری ابری، CRM ابری و خدماتی از این قبیل.
برای مثال اگر قرار باشد شما نرم افزار حسابداری برای شرکت تان داشته باشید لازم است از شرکت ارائه هنده نرم افزار حسابداری یک دانگل، لایسنس و نرم افزار حسابداری، سیستم سخت افزاری با عنوان سرور حسابداری را خریداری نمایید. اما اگر قرار باشد از نرم افزار حسابداری ابری استفاده نمایید فقط لازم است ماهیانه هزینه ای بابت اشتراک بپردازید. با استفاده از نرم افزار حسابداری ابری می توانید سرویس تان را بدون محدودیت جغرافیایی استفاده نمایید.
سی آر ام ابری چیست؟
نرم افزار های سی آر ام معمولا به دو صورت ابری و محلی ارائه می شوند. سی آر ام در حقیقت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است.
با کمک نرم افزار سی آر ام ابری در هر نقطه از شبانه روز می توانید به نرم افزار بدون محدودیت جغرافیایی وصل شوید و از آن استفاده کنید.
سی آر ام ابری نسبت به سی آر ام محلی از هزینه کمتری برای راه اندازی و نگهداری برخوردار است.
- مهم ترین تفاوت سی آر ام ابری با سی آر ام محلی چیست؟
اگر قرار باشد شما از نرم افزار سی آر ام به صورت محلی استفاده کنید لازم است یک سرور فیزیکی خریداری نمایید، یک لایسنس، نرم افزار سی آر ام خریداری نمایید. همچنین برای استفاده از این نرم افزار بر بستر شبکه شرکت تان نیاز به فردی فنی جهت پشتیبانی شبکه نیز خواهید داشت و همه ی موارد فوق نیازمند هزینه است.
حال اگر قرار باشد از نرم افزار سی آر ام ابری استفاده نمایید همه ی هزینه ها حذف می شود و ماهیانه می توانید با هزینه خیلی کمتر نرم افزار سی آر ام را با قابلیت استفاده در همه ی مکان ها داشته باشید
مزایای استفاده از CRM ابری
- ارائه سرویس سی آر ام ابری در کسری از زمان
بعد از ورود به سایت ارائه دهنده سرویس لازم است فرم درخواست سرویس راپرکنید وبعد از پرداخت هزینه در کوتاه ترین زمان سرویس قابل ارائه به شما خواهد بود.
- سی آر ام ابری مقرون به صرفه است!
برای استفاده از سرویس سی آر ام ابری تمام هزینه های خریداری سرور، خریداری لایسنس، نیروی انسانی و… حذف می شود.
در نتیجه بسیار مقرون به صرفه است.
- سهولت در دسترسی به نرم افزار
دسترسی سریع و آسان و بدون محدودیت جغرافیایی جز با اهمیت ترین موارد در دسترسی به نرم افزار سی آر ام ابری است. با استفاده از سی آر ام ابری بدون محدودیت به سخت افزار می توانید به نرم افزار خود متصل شوید .
- پشتیبانی رایگان
از دیگر خدمات قابل ارائه شرکت های ارائه دهنده سی آر ام ابری می توان به قابلیت پشتیبانی رایگان نرم افزار اشاره نمود. به دلیل برخط بودن استفاده از نرم افزار پشتیبانی این شرکت ها به صورت ۲۴ ساعته می باشد.
- ارتقا سرور سی آر ام ابری
گاهی اوقات به دلیل رشد مجموعه و افزایش کارکنان لازم است نرم افزار سی آر ام تان را ارتقا دهید. ارتقا سیستم در چند دقیقه امکان پذیر است.
- برقراری ارتباط با مرکز تلفن ابری
از قابلیت های حائز اهمیت در مراکز ابری می توان به مرکز تلفن ابری و crm ابری اشاره نمود که تعامل این دو نرم افزار پاسخ گویی بهتر به مشتری را در پی خواهد داشت.
برای مثال با ترکیب این دو مرکز ابری می توانید بعد از مکالمه با مشتری پیام تشکر، نظر سنجی از پاسخ گویی بفرستید.
با کمک نرم افزار سی آر ام ابری می توانید یادآوری ها، ثبت وظایف، دسترسی به سوابق مشتری، آرشیو فاکتورها، بررسی مراحل و فرایند فروش و… از قابلیت های کاربری سی آر ام ابری یا همان سیستم ارتباط مشتری است.
جهت دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
۰۵۱۳۱۵۰۵