با گسترش تکنولوزی در دنیا و نیاز روز افزون کسب و کارها به این تکنولوژی ها باعث شده تا تکنولوژی جزء جداناشدنی بیشتر کسب و کار ها در دنیا باشد. همین موضوع باعث شده تا دفاتر و شرکت ها به فکر یک مرکز پاسخگویی به تماس های مشتریان خود باشند تا به عنوان پشتیبان پاسخگوی تمامی مشکلات و سوالات مشتری ها باشند.
یک مرکز تماس خوب چه ویژگی هایی دارد؟
راه اندازی مرکز تماس برای یک کسب و کار :
اگر شما هم جزء مدیرانی هستید که به مشتریان و کاربران خود احترام میگذارید، باید به فکر ایجاد بستری برای تعامل هر چه بیشتر خود و مشتریان در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر باشید. احساس رضایت دو طرفه در یک تماس، نتیجه تعامل خوب پشتیبان و مشتری می باشد که این مورد در یک کال سنتر موفق اتفاق می افتد. اگر این مورد برای شما مهم باشد، قطعا کسب و کار شما در حال گام برداشتن به سوی موفقیت می باشد.
راه اندازی یک مرکز تماس خوب نیازمند اپراتور هایی زبده و توانمند و همچنین تهیه سیستم های پاسخگویی مانند تلفن بی سیم، سیستم کامپیوتری و راه اندازی خطوط تلفن داخلی برای ارتباط سایر مجموعه ها با یکدیگر می باشد.
ویژگی های یک مرکز تماس (call center) :
۱ . استفاده از نیرو های متخصص و توانمند در حوزه کاری شرکت و یا محصول مورد نظر.(داشتن هوش یادگیری بالا – منظم و دقیق و با حوصله)
۲ . تهیه تجهیزات ارتباطی به روز و قدرتمند و استفاده از نرم افزار های مناسب.
۳ . تعیین هدف
۴ . بازخورد منظم
۵ . تشویق و تعیین پاداش