یکی از ابزارهای پرداخت استفاده از دستگاه های کارتخوان آپ می باشد. بعد از هر خرید رسید کاغذی از دستگاه قابل دریافت است که در صورت بروز هرگونه مشکلی می توان با شماره تلفن پشتیبانی آپ که بر روی رسید درج شده، تماس برقرار نمود.
درباره آسان پرداخت
شرکت «آسان پرداخت پرشین» در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ به عنوان شرکت ارائهدهنده خدمات پرداخت (PSP)، با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد.
معرفی مونوتل
با مونوتل، نسل جدید خط تلفن ثابت را تجریه کنید. ما با امکان ثبت نام و ارائه سرویس های با کیفیت تلفن تحت شبکه (VOIP) شما را همراهی میکنیم.
اگر کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کردهاید و یا شرکتی بزرگ هستید و میخواهید راه های ارتباطی با مشتریان را ساماندهی کنید و یا برای منزل و محل کار خود خط تلفن ثابت نیاز دارید، با مونوتل (ارائه دهنده خدمات برتر تلفن اینترنتی) تماس بگیرید.
انواع دستگاه کارتخوان آپ
تلفنی (Dial UP)
اینترنتی (LAN)
سیار (GPRS)
فروشگاهی (PC-POS)
همراه (M-POS)
بیسیم (Wi-Fi)
پشتیبانی دستگاههای کارتخوان آپ یکی از نقاط قوت آسان پرداخت است. این شرکت با ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته، مشکلات فنی و عملیاتی دستگاههای کارتخوان را به سرعت رفع میکند. این خدمات شامل راهنمایی درباره نصب و استفاده، رفع مشکلات تراکنشی و بهروزرسانیهای نرمافزاری است.
برای ارتباط با پشتیبانی آسان پرداخت میتوانید با شماره هاي 02183333 و 1505 تماس بگیرید و از راهنماییهای کارشناسان این شرکت بهرهمند شوید.
شماره تلفن پشتیبانی آپ در خراسان رضوی
در هنگام تماس با شماره های 4 رقمی کشوری نیازی به شماره گیری پیش شماره یا کد استانی که در آن ساکن هستید نمی باشد.
باتوجه به تغییراتی که در شماره های استان خراسان رضوی در طی سال های گذشته رخ داده است گاهی مشترکین ساکن این استان پس از عدم برقراری تماس موفق با شماره تلفن پشتیبانی آپ 1505، با افزودن 0513 با مرکز پشتیبانی مونوتل 05131505 تماس برقرار می نمایند. لذا شایان ذکر است این دو مرکز پشتیبانی هیچگونه ارتباط کاری با یکدیگر ندارند.
در صورتی که قصد استفاده از هریک از خدمات شرکت آسان پرداخت را دارید اینجا کلیک کنید تا به وب سایت اصلی هدایت شوید.