31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

آیا می توان از تلفن اینترنتی به عنوان یک تلفن امن استفاده کرد؟

مونوتل : اغلب شرکت های بزرگ که دارای چندین بخش و یا دپارتمان هستند و از بخش های مختلفی برخوردارند برای ارتباط با مشتریان خود و پشتیبانی محصولات و خدمات شرکت خود چندین راه ارتباطی را ارائه میکنند که بنا به خواست مشتری این این راه های ارتباطی برقرار می شود. اغلب این کسب و کارها از تلفن به عنوان بیشترین و بهترین گزینه ارتباط با مشتری استفاده میکنند.

 

این گونه شرکت ها با استخدام نیروهایی به عنوان پشتیبانی خدمات یا محصولات خود، جوابگوی پرسشها و سوالات مشتریان می شوند. این امر با راه اندازی خطوط تلفن های کابلی حاصل می شود که این خطوط در بسیاری از موارد باعث ایجاد مشکلاتی می شوند که یکی از مهمترین آنها تماس های داخلی این نوع تلفن هاست و دیگری مسئله حمل و نقل و جا به جایی خود شرکت که اگر قرار بر این باشد که شرکت به محلی جدید منتقل شود، مشکلات بزرگی برای جا بهجایی خطوط پیش می آید.

تلفن اینترنتی

آیا می توان از تلفن اینترنتی به عنوان یک تلفن امن استفاده کرد؟

 

تلفن اینترنتی، تلفنی مناسب برای همه

تلفن اینترنتی تلفنی است که بر روی بستر اینترنت راه اندازی می شود و امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد که یکی از این امکانات حل مشکل جا به جایی می باشد. اگر شما در هر جای از کشور و یا حتی خارج از کشور نیاز به راه اندازی یک دفتر کار مجازی داشته باشید، با این نوع تلفن ها به راحتی می توانید دفتر کار خود در شهر مورد نظرتان را راه اندازی کنید. این نوع تلفن ها محدود به یک نقطه جغرافیایی نیستند و دارای امکانات بی نظیری مانند :

* امکان جابه جایی جغرافیایی
* امکان استفاده با تمام اینترنت ها
* تماس با کلیه خطوط مخابراتی دنیا
* پشتیبانی شبانه روزی تمام ایام سال
* مالکیت خط به نام شما
* پیام صوتی
* پشتیبانی سرور های ویپ
* بدون نیاز به دانش ویپ

و …

می باشد. که توقع شما را از داشتن یک تلفن با امکانات بسیار زیاد بر آورده می کند. این نوع تلف ها با راه اندازی سریع می توانند پاسخگوی مشتریانی باشند که در کمترین زمان ممکن خوستار راه اندازی دفتر کار خود هستند.

 

امنیت تلفن های اینترنتی

تلفن های اینترنتی (ویپ = voip) از لحاظ امنیتی هم می توان گفت که از امنیت بالایی برخوردار هستند که البته این امر بستگی به محل خریداری و یا شرکتی که این خدمات را ارائه می دهد نیز دارد. اگر شرکتی که این خدمات را از آنجا خریداری کرده اید معتبر باشد و دانش کافی در این زمینه را داشته باشد. تا حد بالایی خیال شما از بابت امن بودن تماسها و امنیت کل سرویس راحت خواهد بود. پس اگر شما هم نیاز به اینگونه خدمات دارید با ما در مونوتل تماس بگیرید.

 

تماس با مونوتل و خرید خط تلفن اینتترنتی

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب