blank

در اغلب کسب و کارها برای ارتباط و پاسخ گویی به مشتریان نیاز به خط تلفن است.

اگر شما هم محدودیت هایی برای خرید و ثبت نام خط تلفن ثابت اینترنتی دارید می توانید از تلفن ابری استفاده کنید. با ما همراه باشید تا شما را با مزایای تلفن ابری آشنا سازیم.

مرکز تلفن ابری چیست؟

خط تلفن ابری همان مرکز تلفن سنتی را با استفاده از رایانش ابری به صورت عمومی و خصوصی در فضای اینترنتی (با دسترسی وب) در اختیار کاربران قرار می دهد. از مرکز تماس ابری در هر مکانی می توان استفاده نمود زیرا زیر ساخت خاصی نیاز ندارد.  مرکز تلفن ابری علاوه بر امکانات مرکز تلفن سنتی، قابلیت هایی نظیر صف تماس، صندوق صوتی، عدم محدودیت مکانی، ضبط مکالمات و…. را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

تلفن ابری چه ویژگی های دارد؟ 

  • عدم وابستگی به موقعیت جغرافیایی

یکی از مهم ترین موارد مصرف خطوط تلفن اینترنتی عدم وابستگی آنها به موقعیت جغرافیایی است. یعنی با تغییر آدرس دفتر کار شما شماره تلفن شما تغییر نمی کند در نتیجه دیگر نگرانی از دست دادن شماره تلفن خود را ندارید.

·         مقرون به صرفه

تفن اینترنتی به هیچ زیر ساخت خاصی برای پاسخ گویی به تلفن نیاز ندارد. هزینه راه اندازی و نگهداری آن تقریبا ۷۰ درصد نسبت به تلفن های سنتی ارزان تر است.

·         ابزاری مناسب برای دورکاری

تلفن اینترنتی به دلیل عدم محدودیت مکانی و دسترسی آسان از طریق تلفن همراه ابزاری مناسب برای دورکاری محسوب می شود. خصوصا در دوران کرونا که اغلب کسب و کار ها دچار مشکلات شده است. انتخاب تلفن اینترنتی بهترین گزینه برای پاسخ گویی به مشتریانتان محسوب میشود.

با چه زیر ساختی به تماس های مشتریان پاسخ دهیم ؟

برای پاسخ گویی به تماس های مشتریان شما می توانید با نصب نرم افزار زویپر روی تلفن همراه تان به کلیه تماس ها پاسخ دهید.

همچنین استفاده از تلفن تحت شبکه ابزاری دیگر برای پاسخ گویی به تماس های شما است.

راه اندازی تلفن ابری چه امکاناتی را برای کاربر فراهم می کند؟

·         صف تماس

·         منش گویا IVR

·         صندوق صوتی

·         امکان تعریف داخلی نامحدود

·         و…

 

۲۹ دی ۱۴۰۰

برچسب ها :

نظر خود را بنویسید

تجهیزات تلفن تحت شبکه نیاز داری؟

به فروشگاه مونوتل یه سر بزن!

ورود به فروشگاه
پربازدیدترین ها