31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

نمونه متن تلفن گویا ivr | متن منشی گویا

تلفن گویا چیست ؟

تلفن گویا یا interactive voice Response یا به اختصار ivr به فناوری ای گفته می شود که امکان ارتباط انسان با تلفن را برقرار می کند. از طریق صدای در حال پخش شما به بخش های مختلف راهنمایی می شوید و با شماره گیری هر عدد به بخش مد نظر دسترسی پیدا خواهید کرد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با شرکت یا اداره و یا کسب و کاری تماس گرفته باشید و تلفن گویا شما را تا رسیدن به هدف تان راهنمایی کرده است. در اینجا چند نمونه متن تلفن گویا ivr ارائه می گردد.

تلفن گویا چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار کی دهد ؟

  • امکان تعریف منشی تلفنی
  • پاسخ گویی منظم به تماس ها
  • تعریف داخلی های متفاوت و هدایت مشتری به داخلی مدنظر
  • امکان دریافت و ارسال فکس از طریق تلفن گویا
  • قابلیت تنظیم خودکار ضبط مکالمات
  • ایجاد صف تماس و مدیریت تماس گیرندگان
  • امکان گزارش گیری از پنل

یکی از دغدغه های افرادی که از تلفن گویا استفاده می کنند این است که نمی دانند چه متنی مناسب تلفن گویا آنها است. در اینجا برخی از پر کاربرد ترین متون مناسب برای تلفن گویا است.

نمونه متن ۱ منشی گویا 

وقت بخیر ، به مونوتل خوش آمدید ، اگر داخلی شخص مورد نظر را می‌دانید هم اکنون شماره آن را وارد کنید. جهت ارتباط با واحد پشتیبانی عدد ۱ ، واحد فروش ۲ ، واحد مالی ۳ و برای ارتباط با اپراتور عدد ۰ را شماره‌گیری فرمایید .

نمونه متن ۲ تلفن گویا 

سلام ، وقت بخیر ، هم اکنون ساعات کاری مونوتل به پایان رسیده است. به اطلاع می‌رساند همکاران ما روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ آماده پاسخگویی به شما هستند .

نمونه متن ۳ آی وی آر

در خدمتی نوین ، مونوتل با گستره‌ای از خدمات متنوع در حوزه تلفن اینترنتی ، آماده پاسخگویی به نیاز شما مشتریان گرامی است. دسترسی به خدمات مشاوره‌ای ، ارائه تلفن ثابت اینترنتی ، در حوزه کسب‌وکارهای نو ظهور . با مونوتل بازار در دستان شماست.

نمونه متن ۴ ivr

سلام، از تماس شما با مونوتل متشکریم، به اطلاع می‌رسانیم ساعات کاری شرکت در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۸ الی ۱۳ می باشد. جهت ارتباط با واحد فروش عدد ۱ ، واحد مالی  ۲ ، واحد تدارکات ۳ ، ارسال فکس ۴ و برای ارتباط با اپراتور عدد ۰ را شماره‌گیری فرمایید.

نمونه متن ۵

مونوتل با بیش از ۴ دهه سابقه در حوزه تلفن اینترنتی، آماده ارائه خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

نمونه متن ۶

مونوتل با گستره‌ای از خدمات متنوع، در حوزه تلفن اینترنتی آماده پاسخگویی به نیاز شما مشتریان گرامیست. با مونوتل بازار در دست شماست. جهت ارتباط با بخش فروش عدد ۱، حسابداری عدد۲ را وارد نمایید.

نمونه متن ۷

مونوتل مرکز تماس ویپ ، از تماس شما سپاسگزاریم، برای ارتباط با واحد فروش کلید ۱  و امور مالی و حسابداری کلید ۲ را فشار دهید، در غیر اینصورت منتظر ارتباط با اپراتور بمانید.

نمونه متن ۸

درود بر شما که بهترینید، به مونوتل، سامانه ارائه تلفن اینترنتی خوش آمدید، جهت بهبود هرچه بهتر روند پاسخگویی، مکالمه شما با همکاران ما ضبط و ارزیابی خواهد شد، شما می‌توانید جهت ارتباط با واحد پشتیبانی کاربران عدد یک، واحد پشتیبانی کارشناسان عدد ۲ و جهت ارتباط با اپراتور عدد صفر را وارد نمایید.

نمونه متن ۹

شما می‌توانید در هر زمانی از شبانه روز، با مراجعه به وب‌سایت مونوتل به سادگی درخواست خودتان را ثبت نمایید و منتظر تماس مونوتل باشید ، مونوتل یک راه حل نو برای ارائه خدمات مبتنی بر تلفن آی پی

نمونه متن ۱۰

سلام، شما با  مونوتل، مرکز تماس ویپ تماس گرفته‌اید. برای ارتباط با اپراتور کلید صفر را فشار دهید در غیر اینصورت برای ارتباط با واحد ضبط صدای تلفن گویا کلید ۱، واحد فروش ۲، امور پشتیبانی ۳، امور مالی ۴، دفتر مدیریت ۵، ارسال فکس ۶ و جهت ارتباط با اپراتور کلید ۹ را فشار دهید. برای تکرار این پیام کلید صفر را فشار دهید.

جهت دریافت نمونه متن های بیشتر اینجا کلیک کنید.