مرکز تماس

مونوتل : کسب و کارهای جدید که امروزه کل جهان را درگیر خود کرده است باید و نباید هایی را برای صاحبان این نوع کسب و کار بوجود آورده که گاهاً آنها را به فکر راه اندازی یک مرکز تماس مناسب سوق می دهد. اما این باید و نباید ها چیست؟ با ما همراه باشید.

 

مرکز تماس اینترنتی

پنج مزیتی که مرکز تماس اینترنتی برای شرکت ها و موسسات بزرگ به همراه دارد

 

فقط شروع کنید …

اغلب کسب و کارهای بزرگ جهان که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند و در این زمینه موفق هستند همیشه در ذهن کسانی که دنبال راه اندازی چنین کسب و کارهایی هستند جا خوش کرده و آنها را برای انجام کارهای بزرگ ترغیب میکند. این امر باعث می شود تا آنهایی که واقعا به دنبال تغییر در کسب و کار خود هستند را به فکر فرو ببرد. اگر شما با تعداد اندکی از این کسب و کار ها هم آشنا باشید حتما به این نکته توجه کرده اید که راه اندازی یک کسب و کار موفق در این زمینه نیازمند چه فاکتورهایی می باشد.

 

یک مدیر نمونه شوید!

برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را در حوزه دیجیتال مارکتینگ گسترش دهید و یک مدیر نمونه شوید باید فاکتورهای لازمه برای اجرای آن را در کسب و کار خود پیاده سازی کنید. اگر شما تا به حال تجربه یک خرید اینترنتی از فروشگاهی آنلاین و معتبر را داشته باشید متوجه خواهید شد که این فروشگاه دارای چه بخش های مهمی می باشد. یکی از این بخش ها بخش پشتیبانی می باشد که جزو مهمترین بخش های هر کسب و کار اینترنتی می باشد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که زمانی که محصولی از یک فروشگاه اینترنتی می خرید یا قبل از اینکه محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید، نیاز به مشاوره داشته باشید. تصور کنید برای یک فروشگاه بزرگ مانند دیجی کالا نداشتن بخش پشتیبانی چه مشکلاتی را می تواند برای کاربرانش بوجود بیاورد. البته که خدمات پشتیبانی در ایران به نسبت کشور های پیشرفته اروپایی بسیار متفاوت می باشد.

 

مرکز تماس

یک مرکز تماس خوب داشته باشید

زمانی که شما کسب و کار خود را برای رسیدن به موفقیت های بزرگ راه اندازی میکنید به این فکر کنید که از ابتدا حرفه ای عمل کنید و حتی یک مشتری خود را نیز از دست ندهید. برای اینکار شما باید در مجموعه خود یک مرکز تماس تلفنی راه بیندازید و افراد با تجریه در این زمینه را برای خود استخدام کنید. این نکته طلایی را به خاطر داشته باشید که پشتیبانی یک محصول یا خدمات که به مشتری ارائه می دهید میتواند بسیار ارزشمند باشد و برخورد مناسب با مشتری یعنی برد شما! به سوالات و نیاز های مشتری توجه کنید و از پیشنهاد های او  استقبال کنید و بخش پشتیبانی خود را تقویت کنید.

 

مزیت های مرکز تماس اینترنتی

راه اندازی مرکز تماس اینترنتی به شما این امکان را می دهد که :

۱ – مشتریان خود را حفظ کرده و بر تعداد آنها بیفزایید.

۲ – ارائه خدمات و محصولات از طریق تلفن ( با قابلیت پرداخت تلفنی )
۳ – راه‌اندازی مرکز ارتباط مشتریان
۴ – پشتیبانی ویپ از محصولات و خدمات ارائه‌شده
۵ – دریافت نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقادات برای تقویت کسب‌وکار
۶ – بازاریابی و گزارش‌گیری از نیازهای مشتریان

 

۳۱ شهریور ۱۴۰۰

برچسب ها :

نظر خود را بنویسید

پربازدیدترین ها
  • بررسی انواع روش های ارسال و دریافت فکس
  • بررسی مشکلات NAT در شبکه های ویپ
  • بررسی انواع حمله ها در شبکه های ویپ
  • معرفی ابزار مدیریتی و انواع رویدادها در استریسک
  • راه اندازی یک دفتر کار مجازی در تهران با پیش شماره تهران
  • آیا می توان از تلفن اینترنتی به عنوان یک تلفن امن استفاده کرد؟