31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

پشتیبانی سرور voip کسب و کار خود را به مونوتل بسپارید!

پشتیبانی VOIP

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش دنیای ارتباطات اغلب کسب و کارها برای ارتباط با مشتریانشان از راههای ارتباطی متفاوتی نظیر وب سایت، تلفن، مراجعه حضوری، ارسال پیام کوتاه و ایمیل و… استفاده می کنند.

استفاده از تلفن اینترنتی، خطوط تلفن ثابت مخابرات، استفاده از سانترال و…  نمونه هایی هستند که قابلیت پیاده سازی مرکز تماس ویپ را دارند.

چنانچه مجموعه شما از سیستم مرکز تماس ویپ برای پاسخ گویی به تماس هایش استفاده می کند نیاز به نیرو پشتیبان ویپ در مجموعه تان بسیار احساس می شود.

یکی از خدماتی که امروزه اغلب شرکت ها به آن نیاز دارند خدمات پشتیبانی voip است.

اغلب کسب و کارها از مرکز تماس ویپ برای پاسخ گویی به تماس هایشان استفاده می کنند در نتیجه نیاز است تا نیرویی برای پشتیبانی از این سیستم در دفتر کارتان حضور داشته باشد.

از انجا که استخدام نیرو هزینه های زیادی را به مجموعه ها وارد می کند استفاده از نیرو های پشتیبان مونوتل می تواند گزینه خوبی برای این مورد باشد.

پشتیبانی voip

پشتیبانی voip مجموعه تان را به مونوتل بسپارید!

 

مونوتل خدمات پشتیبانی voip را به صورت حضوری و غیر حضوری به متقاضیان ارائه می دهد. با کمک خدمات پشتیبانی ویپ مونوتل دیگر نیازی نیست در مجموعه تان نیرویی جهت پشتیبانی voip استخدام کنید.

پشتیبانی voip شامل ایجاد و تعریف داخلی های، تعریف تلفن گویا نامحدود، صف تماس، بر طرف کردن مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مرکز تماس، راه اندازی و کانفیگ تلفن های ویپ، ارائه مشاوره صحیح و اصولی در خصوص راه اندازیو تجهیزات مورد نیاز جهت راه اندازی مرکز تماس ویپ و… می شود.

جهت اطلاع در خصوص تعرفه های پشتیبانی voip می توانید با شماره ۰۵۱-۳۱۵۰۵ داخلی ۳۱۰ تماس حاصل فرمایید.

 

 

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب