31505 90200 98+

شبکه های اجتماعی

2077 9101 021

پشتیبانی مشتری

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

راه اندازی خط تلفن اینترنتی در تهران با کمترین هزینه

اگر شما هم جزو آن دسته از مدیرانی هستید که برای شرکت و یا کسب و کار خود به دنبال راه اندازی یک یا چند خط تلفنی که به صورت اینترنتی پیاده سازی شود، با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

امروزه با سبقت گرفتن تکنولوژی و عوض شدن زندگی انسانها در دو دهه اخیر و همچنین متحول شدن انواع کسب و کار، نیاز های اولیه و لوازم و وسایلی که برای راه اندازی یک کسب و لازم است، نیز تغییر زیادی کرده است. شما یک سوپر مارکت را در نظر بگیرید، در چند سال گذشته برای تهیه وسایل مورد نیاز خانه به فروشگاه یا بقالی می رفتیم و مواد خوراکی و مایحتاج زندگی را به صورت فیزیکی در فروشگاه تامین می کردیم اما امروزه و با آنلاین شدن کسب و کار ها ما میتوانیم همان وسایل را از خانه یا هر جای دیگر به صورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل و محلی که هستیم تحویل بگیریم.

خط تلفن اینترنتی در تهران

راه اندازی خط تلفن اینترنتی در تهران با کمترین هزینه

 

فرض کنید شما نیز به عنوان یک کاسب و یا صاحب یک کسب و کار، میخواهید یک فروشگاه آنلاین داشته باشید و یا محصولات و خدماتتان را به صورت اینترنتی و یا تلفنی به فروش برسانید. برای راه اندازی کسب و کارتان به این شکل نیاز به راه اندازی یک مرکز تماس و یا وب سایت فروشگاهی که به صورت اینترنتی و آنلاین باشد، دارید.

تلفن اینترنتی چیست؟

تلفن اینترنتی تلفنی است که بر روی اینترنت یا بر بستر شبکه اینترنت راه اندازی می شود و نیازی به کابل کشی مخابرات و یا خرید خط تلفن به صورت قدیمی که از شرکت مخابرات تهیه می شد، ندارد. این نوع تلفن با استفاده از اینترنت صدا و تصویر را منتقل می کند. شما می توانید با تهیه یک سرویس خط تلفن اینترنتی چندین خط داخلی و کلی امکانات دیگر را به صورت یکجا داشته باشید. یکی از معایب این نوع از تلفن ها وابستگی انها به اینترنت و برق می باشد که البته این مورد توسط شرکت های معتبری مانند مونوتل حل شده و جای نگرانی نیست.

می خواهم در تهران خط تلفن اینترنتی داشته باشم باید چکار کنم؟

برای تهیه خط های تلفن اینترنتی در تهران می توانید از سایت مونوتل اقدام به خرید کنید . به این صورت که شما با ما تماس گرفته و سرویس مورد نظر خود را سفارش داده و ان را به صورت یک روزه و آنی تحویل میگیرید. با خرید این سرویس دیگر نگران مشتری های خود نباشید زیرا کیفیت بالای این خط ها تمامی نیاز های شما از یک خط تلفن اینترنتی را براورده خواهد کرد.

برای سفارش می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.

۳۷۰۵۲۰۴۰ (۰۵۱)

۰۹۳۸۰۶۳۱۵۰۵

راه اندازی خط تلفن اینترنتی در تهران با کمترین هزینه

فروشگاه اینترنتی مونوتل، با هدف تامین تجهیزات تلفن تحت شبکه در خدمت شماست .

عناوین سایر مطالب